Fan vad jag diggar mitt nya hår!


Lite skillnad både längd och färgmässigt va?? Den första bilden är tagen i vintras någon gång!
Imorgon kanske man ska lägga upp en till "Hårresande" , fast för typ 2009-2010?? Jag saknar fortfarande *hrmpf* en hel del bilder från 2009, men några kan jag nog kunna skrapa fram :)



Ja, nu märks det att jag har semester, annars hade jag aldrig suttit uppe till 12! Dock så slutade jag arbeta för typ 40 minuter sen.. Sen måste man ju varva ner lite oxå, haha, blogga och slösurfa ;)

Ses imorgon sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Irene

Tycker du passar jättebra i din nya frisyr. Lite mer attityd i det hela.

2010-08-10 @ 18:21:04
Postat av: Anonym

Mycket snygg färg!

2010-08-10 @ 19:28:56
Postat av: JohannaMariaMs

Tack så mycket :) Säger typ varje gång jag klippt eller färgat/slingat att jag är nöjd, men nu ÄR jag det verkligen :) haha!

2010-08-10 @ 19:57:32
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0