"Mijo"


I torsdags var jag och mamma och hämtade Malin och Isabelle på flygplatsen. Lilltjejen var lite blyg, men hon promenerade ändå rakt in i min öppna famn. Så mysigt..

I bilen hem satt jag i baksätet tillsammans med henne. Hon snackade på som bara den, ett prat som säkert make scence för henne, men som är rent gojja för mig, haha! Hur som, vi började prata om olika djur (hon härmar hur de låter), hund till exempel är "huuuh, huuh", vilket är hennes version av "vov, vov". Hon verkligen älskar hundar. Alla hundar. Sen så helt plötsligt säger hon "- Mijo... Mijo..." Det kändes tufft. Hon och Milo hade en speciell relation till varandra. Han lät henne göra vad som helst med honom, hon kunde klappa lite för hårt, råka slå till han på nosen, ta han på tassarna som han var kittlig på.. Han brydde sig inte.

Jag minns förra året, då bodde Malin hos mig. Vi lade Isabelle på köksgolvet för att vi skulle byta på henne. Milo satt hela tiden och kollade på, pussade lite på henne och nästan vaktade, såg till att allt var som det skulle. Den kontakten de två hade var speciell. Därför gör det så ont i mig att jag inte kan ge henne det. Att hon inte kan få träffa Milo och utveckla den speciella relation de hade till varandra.




Kommentarer
Postat av: photoblog by malinhe,

Hejsan Johanna!

är allt bra med dig idag? :)



KRAM

2010-04-10 @ 14:31:29
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0