För exakt...


... Ett år sedan sken solen och det var vår ute. Tittar jag ut genom fönstret idag så ser jag bara blött. Solen skiner inte, det ligger fortfarande lite snö kvar, och det småregnar. För exakt ett år sedan imorgon satt jag på min gamla altan och solade i bara tröja och njöt av att termometern stod på 14 grader. Plus.


 

Jag blev lite nostalgisk när jag läste igenom bloggen. Hittade lite bilder på mig själv (vad annars, haha!). Första bilden är tagen för 1,5 år sedan. Andra bilden är tagen för exakt ett år sedan. Och tredje bilden är dagen förra veckan.  D e t  h a r  h ä n t  e n  h e l  d e l  s e n  s o m m a r e n  2 0 0 8 .


Kommentarer
Postat av: Anette A

Bilden på dig när du inte har något hår är fantastisk. Du är helt vansinnigt vacker! Ha en härlig påsk! Kram

2010-04-01 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0