Snart kommer mannen hem!


Tycker verkligen inte om att vara ensam hemma. Jag planerar för att göra så mycket, men det sluta nästan alltid med att jag bänkar mig i soffan framför tv:n med datorn i knät =) Då ska bakpotatisen in i ugnen och skagenröran göras! Gud så gott det ska bli, älskar verkligen skagen!!

Hur ser er kväll ut? Hade hoppas på en maaassa kommentarer och lite action idag då jag typ har varit bänkad
framför datorn - bloggkoll, bloggen osv. Men icke, det har väl inte varit en kommenterar dag för er idag, kära läsare =) Konstigt ändå med tanke på att ni är rätt många som läser.

Undra vad det beror på egentligen?
Undra varför det är så många som inte vill/tänker på att lämna en kommentar. Kanske är det många som inte vill ge sig till känna att de faktiskt läser min blogg? De enda i min närhet som jag VET läser är min familj. Märkligt det där.

Nej, ska jag hänga upp tvätten. Någon nytta har jag gjort i dag i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: tess

jag VET att jag e urdålig på å skriva kommentar...men jag läser din blogg regelbundet gumman <3...ska skärpa mig...

2009-09-18 @ 17:32:41
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej! Jag lyssnade på din jobbarkompis bror nyss han var ju riktigt bra:))

Önskar dej en skön helg och att du ska krya på dej!

Det är gott med skagenröra!!

Ha det gott! kram Elisabeth

2009-09-18 @ 18:35:22
Postat av: Anna-Karin

Hej,



Jag läser med din blogg regelbundet, dock är jag urkass på att kommentera. Det har inte med att göra att jag inte tycker det du skriver är bra eller intressant, bara det att jag är kass på det :P

Borde kanske skärpa mig? =)

2009-09-18 @ 18:57:08
URL: http://miss-akb.blogspot.com
Postat av: Anne

Mums med skagenröra o bakpotatis =)

Ska snart äta paj m räkor, chilikeso o västerbottenost m en god sallad...mums! Köpte idag en massa naturgodis...så det blir det väl också att mumsa i sig ikväll =)

Efter maten ska jag bädda rent sängen samt hänga upp en massa tvätt...Börjar ju bli kallt ute på nätterna, så ska byta till vintertäckena..då vi fryser på nätterna.. Ha en trevlig kväll!

Kramis

2009-09-18 @ 19:58:19
Postat av: cia

kommrer så väl ihåg hur tråkigt det va när ingen kommenterade. jag e själv kass på att kommentera... men gillar din blogg. ve ej varför, den e vardaglig..och det e skönt att känna den livslusten du har trots din tidigare cancer.

2009-09-18 @ 20:34:33
Postat av: Lottie

Mer bilder Johanna och lite glitter :D fniss! Det är fredag och veckans mysigaste kväll, ha det jättefint med smarriga maten!!! kraaam ha en fin helg!! <3

2009-09-18 @ 20:41:00
Postat av: julia

Guu va gott me ordentlig mat, själv blev de en pan pizza efter jobbet, haha så nyttig va ja! Nu sitter ja å käkar mörk choklad, bara ett glas vin som fattas, mums =)

Ja, jag är så otroligt tacksam att ha så underbara vänner, man lär sig vilka som är ens riktiga och inte då man blir sjuk... Hur har de varit för dig med vänner osv under behandlingarna?

Hoppas du får en toppenhelg!

Kramelikram

2009-09-18 @ 21:19:45
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: ammi

Jag läser många bloggar, men tyvärr är jag dålig på att kommentera. gillar din du är så rak ,närvarande. Lycka till. Kram före detta Täbybo.

2009-09-18 @ 21:28:30
Postat av: JohannaMariaMs

Kul att så många lämnade ett litet avtryck! Till och med en före detta Täbybo, roligt! =)



Elisabeth - Vad roligt att du lyssnade på honom! Han var en skön snubbe lixom =)Ps. Skagenröran var gryyym



Anne - Det där lät som en mycket spännande paj! Är tyvärr inte så förtjust i keso, men allt annat lät verkligen kanon! Skönt med nybäddad och ren säng! Man sover så mycket bättre då =)Vi bytte häromdagen.. Heaven!



*Cia - Ja, det är lite tråkigt faktiskt. Kommentarerna kommer lixom i omgångar. Men det som är så konstigt är att jag har ändå ganska många läsare men av de som läser är de otroligt få som säger "Hej.."*=)



Lottie - Haha, vill du ha fler bilder?? Det kanske kan fixas, men dock inge glitter och glamour, det är inte my cup of the.. haha!



Ammi - Kul att en gammal Täbybo läser! När flyttade du ifrån Täby



Ha en underbar helg sötaste<3

2009-09-18 @ 21:58:32
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: julia

Ja, jag älskar choklad! Är så glad att jag iaf kan äta mörk choklad! Åh chips, haha nu blir ja sugen på allt!



Jag känner igen det där såååå väl! Vissa av mina vänner kan jag fortfarande umgås med men framförllt umgås jag mest med min syster sofia, vi har en så nära relation och med henne behöver jag inte tänka på nåt alls, jag är bara Julia, den julia jag är nu och inte innan sjukdomarna.. Lina är en helt fantastisk människa som jag är så glad att jag fått lära känna! Men oftast har jag lättare för att umgås med få människor än i stora samlingar när folk frågar vart man jobbar osv, ibland vill man bara vara en vanlig person utan ens bakgrund, fast ändå inte... Tror du förstår hur jag menar...!

Tänkte höra om du använder msn och om jag isf får adda dig? Vore kul att prata mer... =)

kramar

2009-09-18 @ 22:05:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kamilla Nyström

2009-09-18 @ 22:38:54
Postat av: Kamilla Nyström

ha ha,, ja det är ju bra om man skriver nåt i kommentaren oxå, eller hur! tryckte på fel tangent!

nåväl, vad jag ville säga var att jag håller med dig om kommentarer! Man saknar dem ibland! När man tycker att man skrivit nåt bra o så är det ingen som tycker någonting!

Önskar dig/er en riktigt skön helg!

kram Kamilla

2009-09-18 @ 22:40:47
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: julia

Nu tog jag mig friheten att adda dig på facebook ;) Jag, håller verkligen med, såå sorgligt men så sant... Känns som om vi känner väldigt lika och du anar inte hur skönt de känns, många som står en nära kan bara föreställa sig men inte riktigt förstå....

ha de super nu, nu ska ja ta bort min ansiktsmask! haha får förebygga alla porer nu när man käkar choklad som en dåre ;)

Tjoho!

2009-09-18 @ 23:51:52
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag brukar också läsa din blogg regelbundet sedan ca ett år tillbaka(har den inlagd på datorn under mina favoriter...). Men jag har inte kommit mig för att kommentera. Beundrar din styrka och ditt mod, din energi och humor. Har själv haft turen att vara frisk men har en bekant som gått igenom liknande saker som du beskriver.

Kram Maria, gymnasielärare från Uppsala

2009-09-19 @ 11:02:35
Postat av: Eva Andersson

HEj, jag läser din blogg dagligen, Lycka till i framtiden.Många kramar från Göteborg

2009-09-19 @ 11:19:38
Postat av: Matilda

Läser din blogg lite då och då, när jag har tillfälle och sitter vid min dator. Den ligger som favoriter till och med! ;) Det har inte blivit av att jag har kommenterat eftersom jag ofta tänker att "äsch, min kommentar gör ändå ingen skillnad i det stora blogghavet" :) Gillar att din blogg känns så äkta och närvarande, fina bilder!

2009-09-19 @ 12:47:51
Postat av: Liselotte

Ja, visst är det konstigt att folk inte kommenterar när man vet att de läser? Det är likadant hos mig. Ser att många varit inne men ingen vill ge sig till känna. På Facebook, däremot, skriver folk ofta. Det är ju responsen som gör att bloggandet är kul, eller hur?

Kram på dig!

2009-09-19 @ 14:13:22
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0