Gris och tryne

Pappa ringde nyss och fick mig att lova att ringa till vårdguiden. Han är orolig för att jag kan ha den så kallade "Nya Influensan". Han tyckte att det var en bra idé att ringa då jag ändå har, undre en period, varit drabbad av dåligt immunförsvar. Nu tror jah knappast att jag har dåligt immunförsvar längre, men det skadar ju inte att ringa och kolla... Men som sagt, plats 60 i kön, har redan suttit med telefonen mot örat i 13 minuter...


UPDATE  19:41
Sjuksyrran/mannen jag pratade med sa att jag kan ha fått en släng av tryne och knorr, då jag har visat på en del av symptomerna : ont i halsen, hosta, huvudet, kroppen, trött och eventuellt feber. Hur som så länge det inte blev värre, eller att febern håller i sig i flera dagar, eller att jag får andningssvårigheter så är det ingen fara. Kommer däremot vara hemma från jobbet imorgon, och på fredag kommer jag att jobba hemifrån, så det här är luuungt!

Mår faktisktt lite bättre nu, fast å andra sidan har jag mått "bra" till och från hela dagen så vi får se hur det blir imorgon!


*Oink, Oink*


Kommentarer
Postat av: Anette

Fotot i inlägget innan var kanonfint.

Hoppas du kryar på dig fort.Jag är inne på min 4:e vecka med förkylning, hosta, lite feber och värk i kroppen. (värken kan ju även vara min fibromyalgi värk)

Kram Anette

2009-09-02 @ 20:40:51
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sv: Jasså hahah men det kan vara kul att läsa om mat oxå ;) Äsch ja har inte läst böckerna innan o de gick ju kanon o se filmen ändå så tror inte de behövs. Ofta tycker ja nästan man blir besviken på filmen om man läst boken innan, karaktärerna ser ju inte ut som i ens huvud :P men de kanske bara är jag :P

2009-09-02 @ 22:02:25
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Christa

Här i England så vore det tillräckligt för att få behandling. Dom ger ut Tamiflu för allra minsta tecken just nu...men jag antar att det har med antalet fall att göra också. Vi har ju haft några stycken...



Flunsan gick runt i det här området ett tag, men vi klarade oss. Den här gången.

Krya på dig :kram:

2009-09-03 @ 02:09:11
URL: http://droppar.christastjean.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0