Shopping och död kamera...

Jag tror min kamera är dog nyss. Inte ett levnadstecken. Den dog precis när jag skulle stänga av den för att föra över de bilder jag tagit. Trist. Jag som INTE har ekonomin att köpa en ny kamera :(.

Men men, några bilder blev det i alla fall, resten får ni se när jag har en ny kamera!

Jättesöt tunika från Forever21. Gillar spetsdetaljerna skarpt!


Underbara Uggs, för tusenlappen mindre än här i Svedala. Super för mina frusna fötter!


Underkläder från Victoria's Secret. Bland annat en hudfärgad "enkel" bh. Perfekt att ha under vita t-shirtar/tröjor.


Jävla skit att kameran bara dog! Fan, vad ska jag nu göööra??



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hej Johanna!

Hoppas att du har haft en toppenresa - det var du verkligen värd!



Och du - tunikan är jättesöt. Vill ha!!! :o)



(Jo då, det heter jetlagAD...)



Kram

Liselotte Dahlberg

2009-09-30 @ 21:53:08
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Miffelina

Den tunikan var ju skit snygg och orginell, jag gillar den skarpt. Hoppas din kamera studdsar i gång igen.......

Kramiz!

2009-09-30 @ 22:42:40
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: ME

Jesses vad jag gråter... Googlade och hamnade här.

Har kikat lite i din blogg då jag haft Hodgkins och nu försöker repa mig. Jag är äldre än dig, men jag ser genom det jag hittills läst att tankarna om en hel del är samma.

Ditt hår...jag har börjat få tillbaks mitt. Ögonbryn och ögonfransar.

Det är underbart!

Å livet kommer sakta, sakta tillbaka...



Kram på dig!

2009-10-01 @ 09:13:59
URL: http://dagarmedme.blogspot.com
Postat av: julia

Victoria Secret är fantastiskt bra. man får sån bra hjälp och omklädningsrummen är supergulliga (iaf där jag var)

och ursöt tunika verkligen.

kram

2009-10-01 @ 11:10:59
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Sarah

Ååh jag älskar VS underkläder! Det är så sköna! Hoppas att kameran funkar idag, vet inte hur vi ska kunna överleva utan bilder ;p, annars vet jag att det finns relativt billiga på Elgiganten!

2009-10-01 @ 16:55:31
Postat av: julia

Guud vilken fin blus!!!!!

2009-10-02 @ 12:08:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad synd att din kamera dog...hoppas du lyckas få igång den igen... Fin blus o underkläder samt att tofflorna såg super sköna ut...



Trevlig Helg!

Kramisar

2009-10-02 @ 17:02:45
Postat av: Sara

Fina grejer från resan! Hoppas du haft det jättebra. Hur var det med illamåendet, har du känt så nåt mer sen dess?



Önskar dig och din sambo en skön forts på helgen.



Sara

2009-10-03 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0