Kärlek <3

Gick ut till brevlådan med hoppet om att korten till vår fotovägg kommit, vilket det hade =). Sex kort till våra sex IKEA-ramar! Så det är det jag pysslat med i eftermiddag. Förrutom att jag har städat, och lagat en lyxlunch till mig själv, och badat, och snytit mig femtioelva gånger och dammsugit.  H m m m , känns som jag kom ifrån det jag skulle skriva om!

Men det blev så fint med bilderna! Nu väntar jag bara på att Patric ska komma hem så kan han hjälpa mig att sätta upp dem! Tror att det får bli i sovrummet så länge.. ♥






Kommentarer
Postat av: Sandra

Otroligt fina bilder, den på ringarna var verkligen vacker! Hoppas du mår lite bättre! Kram!

2009-09-03 @ 17:12:02
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hej, hoppas du kryar på dig!!! Jättecool bild av ringarna :-) kraaam

2009-09-03 @ 21:34:24
Postat av: Kamilla Nyström

Åhh så fiiint!

du är så duktig!

kram K

2009-09-04 @ 08:08:03
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0