I Made It!

Skulle hoppa in i badet men såg lösögonfransarna där, de bara väntade på att jag skulle testa det sättet Iréne tipsade om. Jag tog en liten spegel och tittade ner i spegeln medans jag satte dit fransen, SUCCESS!! På första försöket dessutom! Nu måste jag bara skaffa ett par snyggare fransar.. Mina "övingsfransar är för korta på både längden, tvären, bredden, ja allt.

Förövrigt diggar jag färgen på mina läppar. För en kort stund kände jag mig pigg och fräsch, men den stunden är  l o n g  g o n e . Nu väntar ett fyllt badkar med badsalt och lite olivolja + en Ipren. Och en bok, antingen "Tre sekunder" eller "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Väldigt lätta och odramatiska böcker jag valt! =) 


Ignorera kaluffsen. Det är morgonfrisyr. Hett.


Kommentarer
Postat av: julia

Döläcker är du ju =) really nice =)



Haha ja e sådär tråkig och kör på samma som innan! så brunt brunt brunt =) Men slipper utväxten som ser ut som grått hår nu med tanke på att jag egentligen har cendre... =)

Kramis

2009-09-02 @ 12:28:48
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anne

Grattis till att du lyckades med lösögonfransarna!!! Du vart ju jätte snygg med nya fransarna och sminket...

Själv är jag så sugen att handla nytt smink...i alla fall ngt nytt till läpparna...Vad är det för märke på läppglansen/stiften? Snygg färg som passar dig kanon! Själv är jag läppglans beroende =) Min sambo är mindre glad över detta kladd man har i läpparna =(, men hatar känslan över att inte ha ngt på läpparna..får panik när läpparna är torra.

2009-09-02 @ 12:36:38
Postat av: Anonym

Vet du hur snygg du är Johanna?? Svincoolt ju!

2009-09-02 @ 12:38:47
Postat av: Sarah

Jättefin färg på läpparna? Vad är det för färg?

2009-09-02 @ 13:11:07
Postat av: Christina

Fiiint! :)

2009-09-02 @ 14:17:05
URL: http://fixopyssel.blogspot.com
Postat av: Emelie

Läs "det ska bli ett sant nöje att döda dig" Den är riktigt bra!!

2009-09-02 @ 16:33:05
Postat av: Emilie

vad fin du är :)

"Det ska bli ett sant nöje att döda dig" är en riktigt bra bok tycker jag :D

2009-09-02 @ 18:48:18
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Linda

Shit så snygg du är!! :)

2009-09-07 @ 14:41:37
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0