Godnatt sötaste!


Hur har er lördagskväll sett ut?

Jag och Patric har haft en riktigt mysig kväll. Efter middagen gick vi ut på altanen och drack ett glas vin och tände vattenpipan och satt och pratade om allt och inget. Sådana kvällar är så värdefulla ♥

Nu är det dags för att sova. Har ställt klockan på 09.00 för att hinna fixa det sista innan resa. Måste bland annat åka till Kjell o Company för att byta det nya minneskort vi köpte till kameran, för det funkar inte =(. Sen ska resten av packningen ned i väskan, innan vi vid 13-tiden drar oss iväg till Kjell o Company för att sedan bege oss till Arlanda =)

Undra vad jag ska ha på mig imorgon..? Känns som att jag knappt äger några kläder. Hmm, det återstår att se imorgon.

Ni läsare som varit med sen Aftonbladet kanske kommer ihåg vad som hände för ganska exakt  ett år sedan? Dels såg jag ut så här...



Veckan som kommer är en vecka fylld av känslor för mig. Inte bara för att jag och Patric har vår 4,5-år-tillsammans-dag den 22/9. Den 26/9-08 fick jag beskedet att jag var frisk, och den 27/9 åkte jag och Patric på spa, där vi även förlovade oss. Mer om förlovningen här. Men, inte nog med det. Samma dag som vi kom hem från spa:t så åkte vi även om tittade på en lägenhet. En lägenhet som vi idag bor i.

Så, under en vecka för ett år sedan hände det mycket i mitt liv. Jag blev frisk. Förlovade mig. Firade 4,5 år tillsammans med min kärlek, och vi budade på lägenheten. Som vi uppenbart fick =)

 


Kommentarer
Postat av: Kamilla Nyström

Gud va härligt med en resa! Hoppas ni får det underbart!

Ja tänk va tiden går fort! Ett år springer iväg och man hinner uppleva så mycket saker, både elände och bra saker!

Den 22/9 är vår bröllopsdag:-)

Ha det nu jättebra och ta hand om er

stor kram Kamilla

2009-09-20 @ 12:10:37
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0