Godmorgon mandag...


... Och god morgon London!


Da var man har da! WOHO! Det var en  riktigt trakig flygning hit. Brukar alltid kunna sysselsatta mig med att lasa men det funkade inte alls igar, sa vad gor man da? Jo, man sover, haha!

Syster motte mig pa flyplatsen och sa satte vi oss pa bussen som skulle ta oss hem. Dar vantade Alberto och varldens sotaste lilltjej- Isabelle! Hon blev jatteglad och strackte upp armarna mot mig. Sen skulle hon klanga och visa mig en massa leksaker. Mosters hjarta smalter!

Trodde att jag skulle vara barnvakt idag, men det blev ett missforstand mellan mig och syster, sa idag ar jag ensam hemma och har senare i eftermiddag tank ga ner till Kingston kopcenter for att kopa mig ett par billiga jeans pa Primark. Och kanske ett par skor. Och en topp.. Till saken hor att jag glomt mina jeans hemma =( Tvattade de haromdagen och hangde upp dem pa handdukstorken - och sjalvklart sa glomde jag dem...

Har tagit en massa bilder som jag tankte lagga upp, men Malins kamerasladd passar inte min kamera... Jaja, ni fra bilder nar jag kommer hem nasta tisdag istallet! =)

Hoppas att ni har fatt en underbar start pa veckan i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan tänka mig att alla som läser är grymt avis på dig just nu! Två storstäder på en vecka, London och New York! Jag är fruktansvärt så avis iaf! Hoppas att du hittar några jeans!



2009-09-21 @ 11:29:57
Postat av: Sofie

Hoppas du får en toppenresa! Håller själv på med en övertalningskampanj här hemma så att jag kan få med mig sambon utomlands i vinter =P

2009-09-21 @ 12:02:06
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Visst är det roligt att få respons. Jag lovar att jag ska bli bättre på att kommentera, för egentligen beror det ju endast på lathet från ens egna sida.



Jo, det är riktigt mysigt och jag längtar verkligen tills den dagen jag får möta den lill* som bosatt sig i magen.



Hoppas att du får en riktigt underbar resa och att ni får bra väder och kan njuta riktigt ordentligt.

2009-09-21 @ 12:12:09
URL: http://miss-akb.blogspot.com
Postat av: julia

Åh va gött att allt ändå gått bra med resan osv!!!! Hoppas du får de underbart å shoppa loss nu=)

Kramar

2009-09-21 @ 18:05:12
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hoppas du har en bra resa och att du hittar mycket att shoppa både i London och New York! :)

2009-09-22 @ 09:53:44
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: julia

hoppas du får det rikigt riktigt bra. ha så kul och njut. kram

2009-09-22 @ 11:16:52
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0