Godmorgon fredag!


Och godmorgon till att spendera dagen hemma..


Japp, idag är jag alltså hemma från jobbet. Kände redan igår att jag hade en grym halsbränna och lite smått ont i halsen. Precis samma symptom som jag hade häromveckan. Förvarnade mina kollegor igår om att blir det sämre så skulle jag vara hemma idag, för jag tänker då inte riskera resan! Hur som, vaknade imorse och det var inte bättre. Därför är jag hemma idag. Känns skittråkigt. Men som alltid finns det "jobb" att göra hemma. Tvätta, hänga in tvätt, ta in tomatplantan (som stannat i växetn pga kylan), plocka, städa, måla naglarna... Pilla mig i naveln... Kul dag, verkligen!  

Hoppas att ni får en underbart härlig fredag..! ♥

Kommentarer
Postat av: tess

ursh halsbränna e ju så jäkla drygt... hur känner du dig idag då?...jag har varit hemma hela veckan jag.....haft urtråkigt..men d har varit otroligt behövligt....<3

2009-09-18 @ 17:34:00
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Anne

Krya på dig!

Hoppas du blir frisk fort inför resan!

Har aldrig varit till New York...men vill verkligen dit och shoppa mm =)

Kramis

2009-09-18 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0