Spinning

Herregud vad jobbigt! Men så roligt!! Jag kunde väl aldrig tro att spinning skulle vara så kul! Men hela gruppen peppade varandra, ibland, mitt undet en spurt till hög musik med grym bas hörde man någon skrika "-Kom igeeeeen!" och "-Wiiihooo!" Jag har spinnat några gånger tidigare med det här passet var bäst. Så från och med nu blir onsdagar mitt fasta pass för spinning =) I'm so exited!

Efter Shape-passet i måndags hade jag en sådan fruktansvärd träningsvärk. Eller hade och hade. Jag HAR träningsvärk. Igårkväll så tänkte jag för mig själv att jag nog skulle strunta i spinningen - just för träningsvärken. Men jag packade ändå väskan. Idag på jobbet så hade jag fortfarande träningsvärk, men var oxå grymt trött och sliten. Tänkte även då att jag kanske ska hoppa passet? Men nej, jag tog mig över det "jobbiga" och gick och tränade, och jag är så stolt över mig själv för att jag fick tummen och och faktiskt gick! Nu vet jag att det ska ta bra mycket för mig att inte gå och träna! =)


Är nog förresten bra att jag tränade ikväll, för pappa hade köpt massor av goda ostar och kex som vi ska äta senare ikväll.. Jag är en riktig sucker för ost! Till middag åt vi förövrigt någonting som jag inte ätit på säkert 10 år som jag bad mamma laga. Torskt (hoki) med ägg- och persiljesås. Jag minns den rätten som något av det bästa jag visste så mina förväntningar på maträtten var skyhöga. Jag blev inte besviken, så jäkla gott!! =)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Svimma inte nu......men nåt som är så sjuuuukt gott till denna maträtt är faktiskt...hm..eh..ja..LINGONSYLT.

Vet att det låter knepigt...men testa ..jag lovar det är mums.



Gärna lite grovmalen svartpeppar över maten med.



Kram Stefan i Karlskoga

2009-10-29 @ 00:16:38
Postat av: Therese

Kul att du ändå kom iväg till träningen! Det bästa är faktiskt att träna bort träningsvärken, så det känns förhoppningsvis lite bättre idag. Om du inte bättrade på den vill säga, hehe.

Kram

2009-10-29 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0