Onsdag

Hej vänner!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva idag. Har väl inte så mycket att berätta annat än att jag inte gjort så mycket sen jag skrev sist :p. Igår var jag hemma i lägenheten och hämtade lite papper och rådjurs och vildsvinsköttet som jag fick ta med mig. Letade även efter mitt körkortstillstånd då jag och pappa ska gå på en handledarutbildning om två veckor. Men, tror ni att jag hittade det..? Svar : Nej!

Jag käkade faktiskt middag med Patric, och vi satt som vanligt och pratade och det kändes bra. Det enda som faktiskt var jobbigt var att jag började grina när jag såg hur fint köket blev när alla listerna var målade. Sen grinade jag även när jag kelade med Milo. Han var så himla mammasjuk... Min bebis.. ♥

Nej, nu är det Grey's Anatomy som gäller, och i reklamerna "Om jag kunde drömma.." Jag är verkligen helt frälst. Har redan läst ut halva boken.

Ps. Jag har till och med druckit vin idag, haha! Lillördag ju! =)


Bästa vännen i lördags ♥


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag skulle sakna ihjäl efter min hund om jag bara hade hunden varannan helg..förstår dig att du grät när du kelade med din bebis...Skönt att du o Patric kunde prata normalt.. Tror nog det är viktigt att prata ut etc...för att kunna gå vidare alt. att ni kanske blir ihop igen eller blir bra vänner istället..

Ha en trevlig kväll eller snarare god natt...såg ju att klockan var över 23...dags för mig att gå och sova...

Kramis



Har faktiskt varit sugen på vin idag...men det blev inget...har spänningshuvudvärk...det får bli till helgen istället=)

2009-10-21 @ 23:03:01
Postat av: JohannaMariaMs

Jag saknar ihjäl mig. Det är fruktanvärt jobbigt. Samtidgt så tänker jag på vad som är bäst för honom, jag tror inte att han skulle må bra av att "hatta" fram och tillbaka, han är en väldigt känslig hund. Men han fattas mig, verkligen, han är min bebis.. =(

2009-10-22 @ 10:44:15
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hej Johanna,

hundar mår bäst med kontinuitet ja. Men varför känns det som hjärtat ska gå sönder när man lämnar dem, fast man vet att de har det bra där de bor? Rent intellektuellt hänger aldrig känslorna med känns det som :( Fast du får ju träffa Milo, och bara o få snusa hund lite emellanåt är mysigt väl? :)

Har du bra planer för helgen?

Skåne är grått o trist, blåsigt o kallt.

kraaaam :)

2009-10-22 @ 12:54:21
Postat av: Therese

Apropå något helt annat... Har du fått igång kameran igen? Eller har du använt någon annan kamera? Tänkte eftersom du har lagt in lite bilder.. Eller så är det jag som inte har någon koll =)

2009-10-22 @ 13:37:37
Postat av: JohannaMariaMs

Lottie - Efter att jag svarat på kommentaren jag fick av Anne så ringde jag till Patric och sa att jag ville mysa med Milo i helgen =) Har bestämt mig för att bara vara hemma i helgen och ta det lugnt. Har haft så fullt upp de senaste helgerna och känner därför att jag bara "ska vara" känna efter lite, mysa med Milo, och fixa med en hel del praktiska saker. En lugn och skön helg helt enkelt! =)



Vad ska du själv göra?

KRAM

2009-10-22 @ 13:43:00
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Therese - Jag har inte fått igång kameran =) Den är stendöd! Däremot så använder jag mammas och pappas kamera, som är precis likadan som den jag mördat! haha!

2009-10-22 @ 13:45:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0