Lösenordsskyddat

Nu har jag bestämt mig. Nu vill jag inte längre att vem som helst ska kunna läsa vad jag skriver. På samma sätt som bloggen var ett otroligt stöd för mig när jag var sjuk, vet jag att det kommer att vara det nu oxå. Mitt liv har tagit en helt annan vändning och för att vara helt ärlig mår jag piss. Ångest och illamående.

Jag ska i eftermiddag ta mitt pick och pack och flytta hem till mina föräldrar. Varför vill jag inte gå in på förrens bloggen är lösenordsskyddad. Antar att det är av respekt gentemot Patric. Vill bara spy en massa galla över hela situationen för att på så sätt kunna lätta mitt hjärta. Men, det blir först när bloggen är låst.
Vill du läsa min blogg i fortsättningen?
Släng då iväg ett mail till johanna[email protected].
och
märk mailet med "Lösenordsskyddat"
Har ni egen blogg får ni gärna länka till den!

Ni har tills fredag på er!


Tack ni underbara människor för att ni finns! ♥ När situationen blir för mycket för mig så räcker det med att jag läser era fantastiska mail och kommentarer! Jag har fått så många fina mail. Mail som verkligen är bomull för själen. Ni hjälper mig upp igen, vet ni det? Så, kärlek till er alla..!



Har fått många mail där man inte skrivit något utöver "lösenord". Oftast är de mailen från personer som inte heller har ett "namn" som adress. De mailen/personerna kommer alltså inte att få lösenord. Så vill ni ha lösen får ni skriva ett mail till. Jag vill i alla fall ha ett namn och kanske en liten beskrivning av er själva.

Jag kommer under helgen sätta mig och godkänna och skicka iväg mail. Skulle det nu vara så att jag inte vill ge ut lösen till någon så kommer jag meddela det och varför.

Ha en underbar helg mina vänner! Så hörs vi nästa gång när bloggen är låst :)

Kommentarer
Postat av: Miffelina

Jag vill absolut fortsätta följa din blogg. Det låter som att du har det väldigt jobbigt just nu, hoppas dina föräldrar kan ge dig tröst och förståelse.

Bamse kram från mig!

p.s får jag följa din blogg, kan du lämna lösen på mina kommentarer som jag givetvis inte publicerar.

2009-10-04 @ 13:52:46
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Jenny

Usch vad trâkigt. Hoppas du snart mâr bättre

2009-10-04 @ 22:32:44
Postat av: mysan

vill mer än gärna följa dín blogg

2009-10-04 @ 23:04:03
URL: http://missmolin.blogspot.com/
Postat av: mysan

läser gärna din blogg om jag får

2009-10-04 @ 23:07:53
URL: http://missmolin.blogspot.com/
Postat av: My

vad tråkigt att höra. Jag hittade din blogg på aftonbladet när du kämpade mot cancern och har haft dig i mina favoriter sedan dess. Jag vill gärna följa din blogg i fortsättningen om jag får. kram

2009-10-04 @ 23:19:03
Postat av: Annika

Hej Johanna! Vill bara säga att jag följt din blogg ett tag och anar att du har det riktigt jobbigt just nu. Tänker på dig och hoppas att allt löser sig till det bästa. Livet är inte alltid så lätt tyvärr... Stor kram från en av dina läsare

2009-10-05 @ 08:48:16
Postat av: Milla

Jag vill hemskt gärna fortsätta att följa din blogg! Många kramar!

2009-10-05 @ 11:17:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hoppas att du mår bättre snart. Kämpa på!

2009-10-05 @ 11:49:58
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/
Postat av: Iréne

Hej Johanna.



Jag har följt dig sen jag snubbla över dig på aftonbladet.

Jag har väl inte gett så många komentarer men nått tips har jag kommit med.(lösögonfransar)

Och jag vill gärna fortsätta läsa din blogg så jag kommer skicka iväg ett mail.

Hoppas att det ljusnar snart för det är inge kul att må dåligt- Fysiskt som psykiskt.



Kram Iréne

2009-10-05 @ 12:55:48
Postat av: Tess

men hjärtat!! jag vill gärna fortsätta läsa din blogg....du ska få lösen till min hemliga oxå...



skickar ett mejl från min hotmail!



sköt OM DIG <3<3<3<3

2009-10-05 @ 19:37:43
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: julia

tråkigt att läsa. hoppas att det löser sig. jag tänker på dig.

har skickat iväg ett mejl till dig.

kram!

2009-10-05 @ 19:52:50
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Vickan

You've got mail.

2009-10-05 @ 20:05:01
Postat av: Therese

Hoppas verkligen att det ordnar upp sig, känns som att du har tagit dig igenom tillräckligt mycket...

2009-10-05 @ 20:37:23
Postat av: Jenny

Har skickat ett mail! stackare där...du ska se att allt löser sig till slut :)

2009-10-05 @ 20:38:33
Postat av: Johanna

Hejsan

Jag fortsätter gärna läsa din blogg, har följt den sen jag hitta den via aftonbladet.



Hoppas det löser sig för er, separation är aldrig kul. Går själv igenom en.



Kraam

2009-10-05 @ 23:15:25
Postat av: Marita

Hej!

Jag har följt din blogg och vïll gärna fortsätta läsa den. Tänker på dig!

Kram...

2009-10-06 @ 05:37:42
Postat av: Gunilla

Hej!

Jag har oxå skickat ett mail till dig. Jag gillar din blogg mycket. Kramar!

2009-10-06 @ 13:22:23
Postat av: Dissi

Varför inte bara lägga ner bloggen isåfall. Alla är så mesiga som skriver inlägg till dej här. Det är nästan så man mår illa. Din kille har varit dum mot dej. Det är ju uppenbart. Du ska flytta hem till dina föräldrar och du vill "skydda" honom skriver du. Jag säger bara en sak: Fortsätt lev ditt liv och ta ingen skit. Finns säkert många som kan stötta dej genom din blogg. Varför ska du ge upp din blogg mm för vad ngn annan har gjort mot dej. Jag vill inte ha tillgång till ngn hemlig kod eller vad det nu är. Lycka till i livet! Du är verkligen värd det bästa!

2009-10-06 @ 14:02:54
Postat av: JohannaMariaMs

Dissi : Jag vill abolut inte ge upp min blogg pga av det som hänt. Något som du förövrigt inte har en aning om. Anledningen till att den blir privat är för att det som hänt är just PRIVAT. Jag vet att Patrics familj läser ibland, och det handlar om respekt gentemot dem oxå. Bloggen kommer med all säkerhet att bli upplåst så småning om, men just nu *vill jag ha den låst. Jag vill inte känna mig hämmad i det jag skriver, för vad som än har hänt så är INTE min avsikt att såra någon. För det är min terapi att skriva här. Att "lägga ner" som du så fint säger kommer jag verkligen inte göra. Varför lägga ner något som ger mig så fruktanvärt mycket och hjälper mig att må bättre?*

2009-10-06 @ 15:27:38
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sara

Johanna. Om du känner att du vill låsa din blogg istället för att lägga ner den som en skrev här inne är väl din ensak o inte alls den som skrev det.



Jag vill jätte gärna följa med till det lösenskyddade bloggen.



Ha det så bra.



kram Sara



har skickat ett mail till dig oxå..

2009-10-06 @ 17:34:04
Postat av: AnnaLu

Mailet är skickat, vill så klart fortsätta läsa, du inspirerar mig.

2009-10-06 @ 19:46:40
Postat av: Kamilla Nyström

Jag var nog först att skicka mail till dig! Har inte skrivit nån kommentar på detta inlägget. Men nu kan jag inte hålla käften. Dissi, som skriver här tidigare tycker jag är direkt oförskämd mot både dig och oss andra här! Hon drar slutsatser om ditt privatliv som hon inte har en aning om, och ingen annan heller! Det var ju skönt att hon inte vill läsa om du låser bloggen!

2009-10-06 @ 22:15:28
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Hej!

Jag har följt din blogg sen du var med i Aftonbladet (och har för mig att du nån gång tittat in på min blogg som jag av otrevliga anledningar inte skriver i eller har öppen längre). Om du tycker det är ok vill jag jättegärna fortsätta läsa! Skickar ett mail också.

Kram Matilda

2009-10-06 @ 23:15:39
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har också mailat. Klart man vill fortsätta läsa. Och som sagt är det ju upp till var och en....blir så trött på dessa "glädjedödare" som alltid måste dissa det som andra gör....

2009-10-07 @ 07:40:46
Postat av: Sofia

Hej,

Jag har som många andra hittat till din blogg via Aftonbladet och har följt den länge nu. Jag tittar in dagligen men är urdålig på att skriva kommentarer. Jag vill såklart gärna fortsätta läsa din blogg och har mailat. Där står även länk till min blogg som jag tyvärr varit dålig på att uppdatera senaste tiden.. Kram

2009-10-07 @ 08:54:56
Postat av: Jessica

Hej Johanna! jag har följt din blogg sen jag av en slump hittade dig på aftonbladet. JAg följer den gärna i fortsätningen med om jag får. så jag skickar iväg ett mail o hoppas att jag får fortsätta följa dig.

Kram/ Jessica

2009-10-07 @ 10:09:43
Postat av: Elisabeth

Hej!

Jag vill gärna läsa vidare i din blogg för den ger mej så mycket att läsa det du skriver. Själv är jag inte lika modig att skriva en egen blogg även om jag skriver också som en slags terapi.

Önskar att du mår bättre nu och att du har det stöd du behöver just nu. En stor Kram från Elisabeth

2009-10-07 @ 11:37:23
Postat av: julia

Hej Johanna!



Mailade för någon dag sedan, men ville bara titta in igen och verkligen hoppas att du mår bättre! har tänkt på dig, även om jag inte känner dig! Hoppas att ångesten och illamåendet har lättat... Du är värd all lycka, så många styrkekramar!



Kram kram kram

2009-10-07 @ 13:21:17
Postat av: Anne

Har tänkt mkt på dig och hoppas att du är på väg att må bättre..

Mailade också till dig i söndags tror jag det var..ville bara in och kolla läget..

All lycka till dig och många kramisar

/Anne

2009-10-07 @ 13:35:11
Postat av: Maria

Hoppas att det löser sig för dig. Du är en stark tjej. Har skickat iväg ett mail till dig.

2009-10-07 @ 13:48:05
Postat av: Lottie

Hej Johanna,

jag har oxå skickat mail och vill om jag får följa dig!

kraam på dig, hoppas du har styrka och kraft kvar! Du besegrade cancern, det finns inget du inte kan!

kraam Lottie

2009-10-07 @ 14:00:34
Postat av: Elisabeth (Fisabeth)

Hej lilla gumman,vill bara säga att du ska ta väl hand om dig. jag hör av mig när allt har lugnat sig här hemma kramar Fisabeth

2009-10-07 @ 16:00:53
URL: http://johannamariams,blogg.se
Postat av: Ulrica

Har inte varit inne här på några dagar eftersom jag visste att du varit bortrest. Men idag ville jag veta "allt" om resan och höra hur gott den gjort dig och hur taggad du är. Men så möttes jag av det här... Vad ledsen jag blev. Eller snopen. Det kändes som om "strulet" som var förut ordnat upp sig. Önskar dig all lycka till och hoppas det ordnar upp sig till det bästa. Jag hejar på dig! Kram. Ulrica

2009-10-07 @ 16:40:01
URL: http://ulricasboxofchocolate.blogspot.com
Postat av: Stefan Funcke

Snälla..vad du än gör, lägg INTE ner bloggen. Lova...!

Jag är en kille som totalt har dissat allt vad bloggar heter ...ända tills jag kikade in på Aftonbladet förra året och upptäckte en notis där om din blogg.

Jag bara kände att : - Det här MÅSTE jag bara läsa...

Detta var precis i den vevan du hade påbörjat den efter sjukdomen upptäcktes.

Sedan dess är jag fast.

Jag kikar in dagligen här numera efter jobbet på kvällarna för att se om nåt nytt har hänt i ditt liv.

Dels så faschineras jag över ditt sätt att skriva. Du skriver på ett sätt som berör och som gör att fast man sitter 25 mil bort i Värmland, så får man känslan av att man har känt dig i åratal...men sen så beundras jag oerhört över allt du skriver om maten ni käkar.

Tror knappt att på över ett år så har ni käkat samma sak två gånger..och det du fixar i köket låter ju bara såååå gott.



Så..jag ber, låt inte en f.d blogghatare..som nu blivit omvänd helt (fast bara av denna blogg skall tilläggas, jag läser inga andra direkt) mista möjligheten att få fortsätta läsa och faschineras över allt som händer i ditt liv.



Därför har jag skickat ett mail till dig med om önskan att få läsa vidare även efter att det blivit lösenordsskyddat.



Slutligen vill jag bara säga att jag önskar verkligen att ALLT ordnar upp sig för dig igen...oavsett vad det är för tråkigheter som inträffat.



Mvh Stefan

2009-10-08 @ 00:22:09
Postat av: Lina

jag har läst din blogg ett bra tag, tror jag hittade den via sabinas blogg, möjligen. går ofta in här och berörs så fint av det jag läser, och det är väl precis det som är meningen. vill gärna fortsätta läsa.

Postat av: Sandra

Du vet att du har din hejarklack som stöttar dig. Go go go!!

2009-10-08 @ 15:36:11
Postat av: Sarah

You've got mail babe! =)

2009-10-08 @ 15:44:59
Postat av: johanna

usch de hemskt med seperation (om det nu är det som inträffat) det vet jag ju inte. men jag har följt dig sen jag såg dig i aftonbladet. skulle jätte gärna följa dig i fortsättningen.

2009-10-08 @ 18:28:14
Postat av: Gina

jag vill ocksa verkligen fortsätta följa din blogg, hoppas allt löser dig!

2009-10-08 @ 19:49:48
Postat av: cornelia

Svarar du även om du inte vill ge ut lösenordet :)?

2009-10-09 @ 12:04:15
Postat av: finaste

Skickade även jag ett mail tidigare i veckan och hoppas själv få fortsätta läsa. Som alla andra skriver, man tror man har kännt dig i åratal pga sättet du skriver.



All lycka till önskar jag dig!

2009-10-09 @ 21:35:55
Postat av: Maud Åkerqvist

25-års åldersskillnad men samma tankar o undringar, jag följer dej därför. Livet tar sina olika svängar, även om man i stunden tror man hamnat i helvetet så lyser det upp såsmåningom, glöm aldrig det! Kram Maud

2009-10-09 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0