Godmorgon lördag!


Hade verkligen en supermysig kväll igår!
Först hos lillebror Fredrik och hans tjej och äta tacos och kolla på Idol och heja på Eddie. Det är ju min kollega Alis lillebror! =) Jag såg till och med Ali i publiken, det var han i vit t-shirt som var helt exalterad, haha!

Innan Idol var slut gick jag hem till Sofia som kom hem från plugget i Helsingborg igår. Hon bor nästan precis vid Patrics föräldrar så jag var tvungen att gå förbi deras radhus. Det var faktiskt lite jobbigt.. Funderade starkt på att bara plinga på och säga hej, men valde att inte göra det. Tar nog det en annan gång!

Kom hem till Sofia och hennes underbara föräldrar och fick vin, räkor och vitlöksgratinerade musslor. Sen så satt vi från typ 10-01 och pratade gamla barndomsminnen och alla gamla pojkvänner och ragg! I typ ettan i gymnasiet "följdes vi alltid åt", träffade hon en kille så träffade jag hans kompis och så vidare, haha! Det var tider det =)

Nyvaken, håret åt alla håll och kanter, trött, sminket fortfarande kvar, lycklig över att ha träffas sin bästa vän igen ♥


Kommentarer
Postat av: mysan

Liknar min frisyr på morgonen =) Härligt att du hade en underbar kväll med en underbar vän.

Det är nog precis vad du behöver nu! Ta hand om dig! Kram

2009-10-17 @ 12:00:03
URL: http://missmolin.blogspot.com/
Postat av: charlotte

Roligt att höra att du fick träffa din bästa vän och att ni hade det trevligt...Det är du värd.

kRAM

2009-10-17 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0