FREDAG

Sitter på jobbet och väntar på att Patric ska komma och hämta mig. Måste handla middagsmat, hade tänkt köpa en fläskfilé och fylla den med fetaost och annat gott =) Har fått dille på fetaost.. Mmmm. Annars är det inte så mycket mer spännande som händer i familjen Moll/Moe. Har ingenting planerat inför helgen, hade velat åka till landet för att basta och bar mysa, men sambon kände för att vara hemma, tråkmåns :p haha!

Juste, hade tänkt berätta en sak igår oxå som jag helt glömde bort! Igår var det ett år sedan jag började jobba igen efter min sjukskrivning. Mer om det här

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jisses har det redan gått ett år sedan du började jobba!! Tiden går. Jag åt fläskfilé igår fylld med ädelost :) Gott gott. Kramar

2009-10-03 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0