Bra start på veckan..

... För det första så sov jag jäklit dåligt under natten. Somnade heller inte förrens klockan var 12, fastnade framför Human Trafficking som gick på  Viasat Nature/Crime. Har sett den förrut, och tyckte att den var så fruktanvärd. Det är en otroligt bra film/serie, men gud så illa man mår när man ser den. Man får helt klart upp ögonen i alla fall...

Hur som, efter filmen försökt jag sova, men det gick sådär. Brukar utan problem kunna somna när jag sett obehagliga filmer på tv, men nu gick det inte alls. Sist jag kollade på klockan var den 01:00. Sen vaknade jag igen vid 04. Sen vaknade jag igen vid 06 när det var dags att gå upp. Gör mig iordning och promenerar till bussen. Kommer dit några minuter innan den ska gå och inser att jag glömt min plånbok hemma. Tur att man har mobil så att man kan få en sms-biljett säger jag bara!

Idag hade vi även massage på jobbet,
fick då låna pengar av Sanna eftersom att smartaset jag hade glömt plånkan. Men, inte nog med det. Igår köpte jag en ny laddare till min Ipod Shuffle eftersom att jag råkade kliva på min gamla. Jag kommer hem och pluggar i sticket i datorn och i Ipoden. Men tror ni att det fungera?? Så idag gick jag ned till centrum - fortfarande utan plånbok - och ber om att få byta till en fungerande laddare. Det visade sig då att min Shuffle är en modell äldre, så den nya laddaren är inte kompatibel men den. Jag var då tvungen att köpa en annan laddare, men den var 50 spänn dyrare. Det var 50 spänn för mycket, eftersom jag inte hade någon PLÅNBOK!

Scener ur filmen Human Trafficking


Kommentarer
Postat av: Therese

Känner igen det där, det är väldigt jobbigt när det där händer! Man är verkligen beroende av att ha med sig plånboken, och det är inte kul när man glömmer den. Hoppas du får en bättre dag idag! =)

2009-10-20 @ 07:42:04
Postat av: Emelie

Ne fy, sådana dagar känner jag igen, du är inte ensam om dem! haha =)

2009-10-20 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0