Godmorgon fredag!!

Nu är det dags att gå till tandhygienisten! Sen eventuellt träffa Hedda för en snabb lunch. Sen måste jag leta efter en topp att ha på mig imorgon! =)



Ha en underbar fredag sötnosar! ♥


Update : 720 kronor fattigare, jävligt öm i mun och tandkött. Jäkligt glad att det är över. Jag har kommit hem med både tandtråd och en antibakteriell munskölj som ska få bort infektionen jag har vid min ena visdomstand. Tandhygienisten var vääldigt hårdhänt när hon gjorde rent, spolade och skrapade. Sen, till råga på allt, tog hon fram tandtråden och skulle "visa" hur man använder den.. Fy fan vad jag började blöda!! Men som sagt, är jäkligt glad att det är över =)

Nu måste jag bara komma ihåg att använda tandtråd och munskölj varje kväll :p

Kommentarer
Postat av: E.

Haha ja hatar när dom ska "visa" hur man ska använda tandtråden. Vafan det är en tandtråd lixom?? :P hur många olika sätt kan man använda den på, man börjar ju blöda lika mkt varje gång haha..

2009-11-21 @ 00:01:57
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: irene

jag har en teori om att de är hårdhänta bara för att jävlas...

Jag har aldrig haft problem med tandsten å sånt å tandläkaren sa de. -det ser ju så bra ut i din mun att det räcker med att du träffar tandhygienisten nästa gång. Tjooho tänkte jag. när jag då träffa sagda tandhygenist så va hennes kommentar -oj oj va du hade mycke tandsten. Fy fan va hon skrapa och hade sig kändes som hon skrapa bort tandköttet. Blödde och hade ont i flera dagar efteråt. å gud förbjude om man är ärlig och säger att man inte använder tandtråd regelbundet.



Iréne

2009-11-22 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0