Gårdagens utgång!


Först middag och förkrök hos Maria.
Sen Tegel. Väl där träffade jag en gamla klasskompisar och en massa "gamla godingar"! Därför uppskattar jag att gå till just Tegel som ligger här i Täby och inte åka in till Staden. Igår ville jag träffa folk jag känner =) Jag hade en grymt rolig kväll! Träffade bland annat på min gamla granne Tobias som var här uppe på besök och hälsade på sin mami! Superkul att träffa honom! Släntrade hem någon gång vid 3-tiden :p

Vaknade upp imorse vid 10.30 och ser att jag fått ett sms från ett okänt nummer..

"Vaken? :)"

Jag trodde att det var Tobbe först, för tanken var från början att vi skulle ha sällskap hem, men jag gick tidigare. Jag svarade på smset imorse, och först efteråt letade jag upp vem numret tillhörde. Det var inte Tobbe.. Utan en kille som jag inte har haft kontakt med på flera år.. Mycket märkligt. Ännu märkligare var att jag fick smset klockan 04.50. Haha, tror minsann att jag fick ett booty-sms, HAHA!!

Nu väntar jag bara på att Hedda ska vakna så kan hon ge mig bilderna från gårdagens middag och förkrök!! :D haha



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Spännande kväll :) Kul med beundrare :) Kram

2009-11-22 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0