Fredagen den 13:e


Jag vet inte om jag är drabbad av att det är fredagen den 13:e idag. Inte nog med att jag vara nära på att missa bussen imorse, jag känner även av en grym ångest idag. Känner mig riktigt ledsen och gråtfärdig, vet däremot inte varför.

Vet att jag inte vill vara hemma ikväll samtidigt känner jag inte alls för att gå på festen jag är bjuden på ikväll. Jag känner mig inte bekväm i mina kläder, och jag måste stressa hem från jobbet. Idag är en riktig skitdag känner jag. Jag är negativ och bitter..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då, jobbigt det låter... Fast det finns säkerligen hur många personer som helst som känner samma sak idag, har en dålig dag helt enkelt elr liknande. Om du vill må lite bättre kan du ju tänka på såna där roliga och underbara händelser som du har haft med dina kompisar elr din familj :) då kanske du känner dej bättre. annars så mår du säkert bättre imorrn, då är det ju helg oxå ;)det är ju somsagt fredagen den 13e idag^^

ta hand om dej, KRAM!

2009-11-13 @ 11:00:23
Postat av: Mysan

Hoppas att du får en bra dag idag ändå. många kramar

2009-11-13 @ 14:09:17
URL: http://www.missmolin.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag lovar att du kommer att få det så roligt ikväll! Det gäller bara att komma över den där tröskeln när man tycker att allt är jobbigt!



Ha en underbar kväll nu Johanna! :)

2009-11-13 @ 14:41:38
Postat av: Anna

Vad tråkigt att du mår så =( Jag tycker ändå att du ska gå på festen eller kanske ha en myskväll med en kompis istället. Jag tycker iaf inte att du ska vara själv ikväll. Det är sådana här dagar man behöver sina vänner. De gånger jag mått skit och varit bortbjuden på fest eller nått, så har jag i efterhand varit riktigt tacksam för att jag gick på festen eller vad det nu kan ha varit.

Vad du än bestämmer dig för så hoppas jag att du får en jättebra kväll och att ångesten släpper!

Många kramar

Anna

2009-11-13 @ 14:51:08
Postat av: Kajsa

Det går upp och ner...det vet vi alla...är det ner så kan det bara bli bättre!!! Du får säkert en jätterolig kväll. Kramar till dig

2009-11-13 @ 14:59:07
Postat av: JohannaMariaMs

Vad ni är söta :) Jag känner mig bättre nu faktiskt, och känner mig taggad! För det är inte vilken fest som helst heller. Det är först middag hos Häss, sen kommer det taxi som tar oss till Djursholms slott, sen senare under natten drar vi vidare till Cafè Opera! Temat för kvällen är typ Eyes Wide Shut/cocktail, har till och med köpt en mask att ha för ögonen :p! Så jag tror att det blir en grym kväll! =)



Hoppas att ni får en underbar fredagskväll, finaste! <3

2009-11-13 @ 15:29:54
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kände mig också ledsen och gråtfärdig imorse, men det fick sin förklaring när jag insåg vilken vecka i månaden det är. Bläää. Lite choklad senare så ordnade det upp sig. Hoppas du får en fin kväll!

2009-11-13 @ 20:35:00
Postat av: Kajsa

Wow! Det var ingen dålig kväll!!! Själv sitter man hemma i soffan med ett glas vin :) Hoppas du får kul. Ser fram emot en rapport imorgon!

Kramar

2009-11-13 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0