En bra helg!


Oj, vilken rolig helg jag har haft! Igår var jag rätt sliten så låg däckad större delen av dagen - kan bero på den strårom Häss lurade i mig kvällen innan, haha! När jag kom till Häss i fredags så välkommnade han mig med en äggkopp full med sprit. Men vad jag inte visste då var att han själv drack fishermans friend och jag fick rommen, som för övrigt är 80 %-ig. Men jag var grym och tog det som en man ;)

Sen bar det av till Djursholms slott för en helt okej tillställning,
jag drog hem tidigt, men skönt var det då jag inte är van att dricka sprit. Inte van att dricka sprit + fri bar + RedBull vodka = En full Johanna..

Igår på dagen gjorde jag absolut ingenting.
Eller gick ut med hunden. Sen låg jag i sängen och åt lite chips och drack cola, haha! Vid 19-tiden kom Häss och hämtade mig och så drog vi och hämtade upp en kompis till honom innan vi sen drog in till Staden och mötte upp Stephi och Puyan för att käka sushi. Sen drog vi hem till henne och drack lite vin, och pratade sex, haha, som vi alltid brukar göra. Stackars killar ;) Sen bar det av till KI för fest. Det var grymt!! Jag shakade som fan och just nu kan jag bara säga att jag njuter av singellivet ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Låter ju superkul. Vem är den där Häss? Han verkar ju trevlig ;) Kramar

2009-11-15 @ 19:32:35
Postat av: cornelia

Låter ju supertrevligt. Singellivet är alltid trevligt ;)

2009-11-15 @ 19:58:58
Postat av: JohannaMariaMs

Kajsa - Häss är en utav mina bästa killkompisar =)



Cornelia - Ja, nu börjar jag äntligen att uppskatta livet som singel ;p!

2009-11-15 @ 20:49:42
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Häss figurerar VäLDIGT mycket syrran...nått på g kanske??;) Är imponerad över att du är så positiv och att du tar för dig av vad livet har att erbjuda:) Puss på dig!



Ps.Isabelle är jättefin i håret. Hon var så duktig idag. Mamma Malin var sååå stolt.

2009-11-15 @ 21:47:22
Postat av: JohannaMariaMs

Systeryster det är absolut ingenting mellan mig och Häss, haha! Är bara bra kompisar! :)



Jag hörde att nussan blev fin i håret! Moster är såå stolt <3!



KRAM

2009-11-16 @ 08:27:53
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0