Make Up Store och 800 kronor fattigare

I måndags åkte jag och Patric till Stinsen och shoppade. Jag behövde uppdatera min sommargarderob eftersom att förra sommaren inte innehöll någon typ av sådan shopping.. Behövde även köpa ett bar nya promenad/löpskor då mina krympte(?) i helgen eftersom jag satt dom framför en värmefläkt. Smart där Johanna.

Åkte som sagt till Stinsen och kom hem med massa roligt. Patric köpte ett par nya skor och annan "jobbklädsel".  Nu är det skjorta och kavaj som gäller och inte fula Cykelringen-kläder. Jag köpte två par jeans, shorts och en kjol och massa tröjor. Ville kolla på bikini och gick in på Gina Tricot, tycker att dom har så söta bikinisar... Men kan jag ha dom??  NEJ, eller jo, om det är ok att visa nipples?? Dom är ju sååå små deras överdelar?? För så stora boobs har jag inte!

Men men blev ju även ett besök på Make Up Store. Köpte äntligen lösögonfransar som jag förtillfället håller på att öva på att fästa! Är ju skitsvårt ju! Sen blev det en ny foundation, primer och ett antal ögonskuggor..


Lösögonfransarna.. Make Up tjejen rekommenderade att köpa styckvis, det ser tydligen med naturligt ut..

Ögonskuggorna
Till vänster : Ghetto
Högst upp : Dora (gratis gåva)
Till vänster : Brown sugar


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ja, visst stämmer det ganska bra. :) Frågan är egentligen om det är bra eller dåligt. ;)Är vi så förutsägbara? :)

Kul med shopping! Lösögonfransar verkar vara lite pyssel. Hoppas du får det att funka! :)

Kram

2009-05-27 @ 19:23:13
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Milla

Vad roligt att shoppa ny make up! Det skulle jag också behöva :) Kram

2009-05-27 @ 20:16:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh, vad kul med shopping... Hoppas du lyckas och tycker bra om lösögonfransarna..

Var du in till Change i Stinsen? Dom har ju mkt fina underkläder och nu borde väl det finnas bikinisar också, även för dom m större byst..

Ha en trevlig afton..

Kramisar

2009-05-27 @ 21:52:50
Postat av: Johanna svarar

Anne - Jag var tyvärr inte inne där, orkade inte :p Annars så brukar jag handla mina bh-ar där. Men nu ville jag bara ha något sött och enkelt för runt 100-lappen, men det gick ju inte :)



KRAM!

2009-05-28 @ 07:00:22
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kamilla Nyström

Hur går det med lösögonfransarna?? jag köpte "vanliga" men har inte fått det att funka, men har iofs bara testat en gång! Dåligt tålamod så jag stoppade in förpackningen i skåpet igen ha ha!

kram K

2009-05-28 @ 12:22:49
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0