Allas våran Sabina..

Min rutin varje morgon när jag kommit till arbetet kl 07:50 har jag slagit på datorn för att se hur det går för allas våran Sabina. Imorse gjorde jag inte det. Jag gick inte och kollade först på eftermiddagen, strax innan jag jag skulle hem. Det var tur det, för i hissen påväg ner kom tårarna.  Denna underbara människa som brukade peppa mig med positiva kommentarer när jag mådde som värst. Som stöttade mig och berättade att jag inte var ensam.. vi var flera. Vi var cancersystrar.

Du finns i mina tankar Sabina. Nu är kampen över.. ♥


Kommentarer
Postat av: Anne

Hittade hit via fina Sabinas blogg...



Vad ledsen jag blir av att läsa att även du har drabbats av skitsjukdomen.



Kämpa på!



KRAM

2009-03-31 @ 22:32:13
URL: http://annemoije.blogspot.com/
Postat av: Milla

Läste det på hennes blogg igår :( Hoppas såå på att det skulle gå vägen för henne.



Kram

2009-04-01 @ 08:46:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppades skulle det ju stå :(

2009-04-01 @ 08:47:56
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej Johanna.

Kul att du har skrivit lite nya inlägg.



Jag har också följt Sabina. Det är väldigt sorgligt att kampen är över. Vi var många som höll tummarna. Ska läsa hennes bok nu, som jag beställt. Är glad att du blev av med eländessjukdomen. Tur att det finns hopp här i världen! Ha det så bra.

Kramar

2009-04-01 @ 12:18:54
Postat av: Kajsa

Hej Johanna.

Kul att du har skrivit lite nya inlägg.



Jag har också följt Sabina. Det är väldigt sorgligt att kampen är över. Vi var många som höll tummarna. Ska läsa hennes bok nu, som jag beställt. Är glad att du blev av med eländessjukdomen. Tur att det finns hopp här i världen! Ha det så bra.

Kramar

2009-04-01 @ 12:19:51
Postat av: Linda

Har läst en del på Sabinas blogg... Kampen är nu över och det måste väl, hur hemskt det än låter, vara det bästa för henne. Slippa lida, slippa all smärta. Tänker på hennes familj nu...



Stor kram o tack för at du börjat blogga igen, har saknat dig

2009-04-01 @ 13:23:21
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Yasmina

Äntligen har du börjat blogga igen! Som jag har saknat ditt skrivande! Du skriver så bra, man kan inte låta bli att förundras! Är så glad för din skull att du är frisk från din skitsjukdom!

Massa kramar!!

2009-04-01 @ 16:06:57
Postat av: Yasmina

Äntligen har du börjat blogga igen! Som jag har saknat ditt skrivande! Du skriver så bra, man kan inte låta bli att förundras! Är så glad för din skull att du är frisk från din skitsjukdom!

Massa kramar!!

2009-04-01 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0