Snart kommer min kärlek hem!

Om ca en timme åker vi in till Centralen för att hämta upp Patric och hans pappa! Kan inte fatta att jag inte kommer få sova själv inatt.. Jag kommer att få somna med Patrics armar om mig... K Ä R L E K !

För övrigt så gick övningskörningen idag mycket bra! Kom på här om dagen att mitt körkortstillstånd gick ut nu i november + att vi inte hittade övningskörning-skylten.  Men idag körde vi bara typ på en parkering för att jag skulle få känna på dragläget osv igen, men det gick faktiskt över förväntan med tanke på att det var över ett år sedan jag körde sist.. 

Har heller inte hittat min kamera än. Trodde att den skulle finnas här, hos Patrics föräldrar, men icke. Inte nog med att jag inte skrivit på länge, nu när jag väl skriver så kan jag inte visa bilder.. Får nöja mig med gamla istället :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Vad roligt för dig att Patric kommit hem till dig igen.

Kommer ihåg när jag satt i bilen första gången med min dotter vid ratten. Vi var på en stor grusplan och hon grät för hon visste inte var gaspedalen satt någonstans.

Vi körde några varv och det gick jättebra och så småningom, efter ett antal körlektioner, tog hon sitt körkort utan några problem.



LYCKA TILL!!!

2009-03-29 @ 22:49:11
Postat av: Englainnan

Ååå så roligt för dig att kärleken kommer hem till dig.

2009-03-30 @ 08:56:11
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0