Godmorgon trötta söndag!

Natten blev sådär.. Somnade vid 2-tiden tror jag. Det tog en bra stund innan Milo kunde slappna av och sova.. Han gnällde och hoppade upp och ner ur sängen. Sen vaknade han imorse vid 6-tiden och då var det självklart samma visa.. Så jag är l i i t e sliten idag.. : )

Snart kommer pappa och hämtar mig, vi ska ut och övningsköra. Måste verkligen komma igång med det igen, där vi bor finns inte så många kommunikationer till Täby.

Snart kommer Patric hem! Åååh vad jag längtar! Har varit utan honom i typ 10 dagar, så jagh går som på nålar här hemma nu..!

Nej nu är det dags att hoppa in i badet innan pappa kommer och hämtar mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan gumman!

Nu var det länge sen sist.

Hur mår du nu?

Allt bra hära..

2009-03-29 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0