Dagen..

Det enda positiva jag kan se med att jobba just nu när Patric har semester det är att jag slipper att spackla och slipa. Eller jag slipper till viss del i alla fall =). Idag hade Patric i och försig en liten slappar dag, men han slipade taket en gång och köksväggen. Vi spacklade gemensamt och sen tog vi en kvällstur med Milogubben. Milogubben som förövrigt har börjat äta en ny diet. Hädanefter blir det inget torrfoder utan kycklingkorvar, viltfärs, ris, morötter och broccoli. Tydligen ska det vara dundermat mot fisiga hundmagar och allmänt välbefinnade för stora och små vovvar! Har räknat ut att vi kanske får betala 100 kronor mer i månaden för hans mat, men då vet man i alla fall vad som finns i det, inget konserveringsmedel utan bara naturligt!

Annars svängde vi förbi svärföräldrarna och käkade kalvschnitzel och jag passade på att dricka lite vin.. Mysigt så här en måndag:). Under lunchen imorgon så ska jag och Patric lunchträna och sen under eftermiddagen bär det av mot Bayer för att kolla efter bänkskiva! Är så jäkla glad för att vi äntligen har kommit igång!

Haha, gick igenom alla album på datorn och fastnade framför den här bilden! 
Vännerna hade samlats hemma hos mig inför min studenskiva för 3 år sedan!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Grymt het bild måste jag säga ;)

2009-07-29 @ 08:01:07
Postat av: Soraya

Jag brukar inte kommentera här, men nu blev jag så glad över att du äntligen har börjat skriva igen! Jag älskar verkligen din blogg, den är helt underbar! Har tipsat alla mina kompisar om den!

2009-07-29 @ 10:48:15
Postat av: Fru Evelina

haha vilken skön bild =)!

hoppas allt är bra med dig sötaste!

2009-07-29 @ 20:49:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0