Välkommna in..

Framsidan med en s t o o r  Tuja. Det blir Patrics ansvar att trimma den, haha! Har eftermiddags/kvällssol på framsidan..,


Hallen, sedd från vardagsrummet. Bilden är tagen igår, innan jag plockade upp efter mig :p


Vår lilla tvättstuga.


Köket.

Om ni undrar vad det är som står till vänster på diskbänken så är det en diskmaskin. Skitful men väldigt smidig. Funkar kanon tills vi köper en större : )





Badrum


Vardagsum.
Ovanför soffan ska vi sätta upp den stora spegeln som vi hade i hallen i andra lägenheten..


Patric gitarrer måste även visas, och Milos svans, haha!


Elefanttavlan ska även sättas upp..


Stökigt vardagsrum sett från hallen..


Uteplats som vetter på en liten skog, plus lite sjöutsikt mellan träden...


Sovrummet är väl egentligen det ända som inte är iordninggjort. Kan väl inte påstå att vi har prioriterat det. Men det är på G. Patric kommer snart hem och då jävlar! : )


Garderoben som ligger i anslutning till sovrummet. Igår var vi uppe till sent och gjorde om i garderoben. Dom gamla ägarna hade bara hyllsystem. Något som vi (läs: jag) inte ville ha. Det finns inget värre än att vika sina kläder. Jeans går okej, men aldrig att jag skulle vika våra tröjor och grejjer.

Hur som, kommer att lägga upp bilder på hur det såg ut innan vi gjorde om, men nu får det räcka med hur det ser ut nu!


Snygg Malmbyrå där vi lagt upp vårat bling bling, dvs våra klockor.. ; )


Provosoriska datahörnan i garderoben.. Bakom den svarta datastolen är det sen tänkt att en skohylla ska komma upp. Om jag får som jag vill, vill säga. Men det brukar inte aldrig vara några problem! : )

Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Så snygg lägenhet! Uteplatsen mot skogen är ju hur mysig som helst.Önskar er Lycka Till av hela mitt hjärta!

2009-01-04 @ 17:16:12
Postat av: Lena

Instämmer med förre "inläggare".

Så underbart att se hur ni har det.

Vovveskålarna värmde i själen, eftersom vovven er kan springa direkt ut och mysa i naturen.



Gott Nytt År på Dig gumman och Patric o vovven !

2009-01-04 @ 18:08:40
Postat av: julia

Vilket underbart kök!!!! Å sådär stor garderob, underbart ju =)

kramar

2009-01-04 @ 20:21:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: julia

håller med inlägget innan, ett helt underbart kök verkligen!!

å tvärtemot mig, jeans skulle jag aldrig vika, men tröjer går bra..

2009-01-04 @ 21:16:59
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Tess

Vad fint ni har det, o vad kul d är att få se massa bilder! Underbart kök! och fina rum. Hur stort har ni?

kramar

2009-01-04 @ 23:06:34
URL: http://http:/smultronpastra.blogg.se
Postat av: Therese

Ojj vilket ställe ni fått fatt i! Där kommer ni säkerligen ha det bra. Mycket läckert :)

2009-01-05 @ 11:42:23
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så fint!! är riktigt avis på garderoben! :)

2009-01-05 @ 18:28:38
Postat av: Elin

Hej Johanna!

Vad fint ni har fått det! Var har du köpt den där elefanttavlan? Den är döläcker ju! Hoppas att du får ett bra och friskt 2009!

Massa kramar från Elin i Göteborg!

2009-01-06 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0