Tisdag.

Tack för alla tips om hudkrämer! Har stora funderingar på att faktiskt börja med att dricka 1 msk rapsolja som Maud gav som förslag. Det låter ju vettigt, så varför inte lixom? Som det ser ut nu så har jag börjat att äta en massa vitaminer och ett tillskott som heter Silicia (?) som ska hjälpa hud/hår/naglar på traven lite. Började använda Silicia (?) i kapselform förrut, men dom var så jobbiga att svälja. Dom här är i mindre tablettform, det kan ju inte skada att försöka lixom? Vet ju inte när jag får min remiss till hudläkaren, så därför kan man väl få försöka lite själv? :)

Hur som, Patric fyllde ju hela 22 år idag! Gud vad vi börjar att bli gamla :)
Patric kom och och mötte mig vid jobbet och så bjöd jag min kärlek på lunch <3. Tog en längre lunch eftersom att vi var tvungna att fix en hel del inför kvällen. Patrics föräldrar + mina och mina bröder kom på middag, så vi var tvungna att köpa lite middags grejer. Plus att vi åkte och handlade Patrics födelsedagspresent från mig - ett par stoora hörlurar till hans nya MP3 som han fick i julklapp av sina föräldrar! :)

Men men, middagen var verkligen jättetrevlig, men både föräldrar och svärföräldrar på plats. Det var bara Tessan, Nanna och Systeryster som saknades :(

Nej, nu är det dags för sängen. Imorgon har vi onsdagsmöte vilket betyder att jag börjar 08:30 istället för 09:00- (Jobbar ju 08:00-17:00 varannan vecka och 09:00-18:00 varannan). Plus att man druckit lite vin, så ögonen är  l i i t e   trötta



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har försökt med 1 msk olja, men jag kräks tyvärr av det, antagligen konsistensen, och nu kan jag inte ens lukta på rapsolja utan att få kväljningar :( Men om du har fått nått bra tips på hur man lätt får ner det är jag intresserad :D

Hoppas din hud snart blir gladare. Det är ju inte lätt nu med vinter och allt, särskilt om man fått lite extra problem med huden.

2009-01-14 @ 00:18:07
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och ett extra tips om kräm som jag såg att du inte blivit rekommenterad är Essex mjukgörande hudkräm från Apoteket, lite sammanträffande så hyllar jag den i ett inlägg i min blogg idag. Lotionen är också jättebra och jag vet att den brukar ordineras av läkare till personer som tar acnemedicin och därför blir extra torra och fnasiga i huden. Essex täpper inte till porerna och jag har som sagt var krämen t.o.m. i nyllet nu på vintern. Bye bye torrhetsrynkor hehehe :D

2009-01-14 @ 00:24:00
URL: http://bellamorte.blogg.se/
Postat av: Anette

Först vill jag bara tala om att du är jättefin.

Ett tips till huden: Köp salvan "Jaga Lätt" som finns i djuraffärerna. Den är ju till hundarnas tassar men funkar alldeles utmärkt till oss människor också.

Kram Anette

2009-01-14 @ 10:34:39
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Sarah

På bilder så ser man inte alls att du är torr, du ser verkligen jättefin och fräsch ut! :)

2009-01-14 @ 12:03:41
Postat av: Johanna svarar

Sarah - Tack så mycket :)

2009-01-14 @ 16:45:54
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0