The book of love.. <3

Hittade den här boken som jag gjorde till Patric i julklapp år 2005, samtidigt som han fick halsbandet av mig.  Gud, jag kommer ihåg att jag startade mitt lilla projekt typ i oktober, men fick ändå stressa som bara den i slutet =)

Det var verkligen jättekul att hitta boken och kolla igenom den.
Massa gamla minnen kom upp, och man känner att man bara bubblar av kärlek. Något som känns bra framförallt nu, när vi håller på att boa in oss i vårat nya kärleksnäste, haha! <3



   



Man hittar alltid massor av "glömda" saker när man rensar igenom sina grejer. Jag blir alltid lika rörd och sentimental när jag hittar något som verkligen har ett värde för mig - som boken. Nu ska boken komma upp på en hedersplats någonstans.. <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Johanna!

Vad fint ni har fått i lägenheten. Tycker ni har hunnit få ordning på mycket redan. Lägenheten ser jättefin ut! Fina färger och fräscht :)

Kram

2009-01-05 @ 12:43:52
Postat av: Sarh

Du är så himla pysslig! Det är nästan så att man blir sugen att göra en egen bok till sambon! Tack för inspirationen!

2009-01-05 @ 20:24:58
Postat av: Sallii

Hur länge har ni varit ihop? och hur träffades ni? :)

2009-01-06 @ 10:05:25
Postat av: Johanna svarar

Sallii - Vi har varit tillsammans i snart 4 år, vi gick i gymnasiet tillsammans :)

2009-01-06 @ 12:05:19
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0