Remiss och middagsgäst

Jahopp, då var det måndag. Och en väldigt seg sådan. Är även första hela vecka som jag arbetar 100 %. Känns sådär, känner mig bara allmänt seg, ful och tråkig. Ringde till min läkare idag och frågade vad det kan bero på, att jag tappar ögonfransar och är så  e x t r e m t  torr. Hon sa att hon inte trodde att det berodde på cellgifterna, men hon kunde inte veta säkert - alla reagerar ju individuellt. Stress kunde tydligen vara en faktor. Kul. Hur som helst så har hon skickat en remiss till Löwenströmska och till en hudläkare för att kolla vad det kan vara för fel.

Annars har dom senaste dagarna varit helt ok. Var på fördelsedags middag i lördags. Patrics mamma fyllde år. Vi firade även Patric oxå efter som att han har sin stora dag imorgon! =)
 
Just nu är lillebror Fredrik här. Han och Patric har nördat X-box hela dagen, medans en annan sliter och jobbar ;p. På spisen står en gryta bestående av rådjursskav och en teriaki sås, som snart ska ner i magen..Är verkligen svinhungrig!

Vitlöksbröd

Jag står och förbereder =)

Kommentarer
Postat av: julia

Fantastiskt att du kommit igång så fort med jobbet, är verkligen imponerad!!!!

Hoppas du får en bra kväll =)

kram

2009-01-12 @ 22:26:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: tess

men gud vad gott det låter!! kan du inte lägga ut receptet?



TÄNKER OFTA på dig gumsan!!!

<3<3

2009-01-12 @ 23:12:38
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0