Godmorgon lördag!

Sitter i köket och äter frukost. Patric har redan åkt till jobbet och tagit Milo med sig. Ska snart börja göra mig iordning för att själv gå till jobbet. Idag är det ett kortpass 11-15 som gäller, är helt ok, med tanke på att det är grymt bra betalt på lördagar! :) Sen så är det även helt ok att man numera bor ca 15 minuters gång från jobbet!

Men men. Ikväll kommer mina bröder + en flickvän hit för att käka middag, spela X-box och dricka lite alkohol! Min yngsta lillebror  Mattias rycker nämligen in i lumpen på måndag, så vi tänkte ha en liten syskonkväll innan dess! :)

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Igen. Som ni ser så står mitt hår åt alla håll och kanter, och eftersom att Patric tog med sig den enda fudgen vi har så måste jag blöta håret för att det ska lägga sig. Kul!



Hoppas att ni får en superlördag! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ditt hår växer ju som ogräs ;)

Hoppas att du får en bra dag på jobbet!

2009-01-17 @ 09:42:27
Postat av: Julia

Hoppas du får en bra dag på jobbet =)

2009-01-17 @ 09:53:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Christine

Hoppas att du får en underbart trevlig lördagskväll men syskonen!

Många kramar från



Christine

2009-01-17 @ 10:10:59
Postat av: Maud

Var hos frissan i torsdags för första gången sedan håret börat växa ut igen, blev lite mer friserad,det va så roligt, kändes lyxigt. Nu trivs jag jättebra i min lite busiga "pojkfrisyr".

-Rapsoljan- Såg ett djurprogram på tv från England, det var lite exotiska djur från regnskogar bl.a. Man tillsatte rapsolja i deras dricksvatten för att huden skulle klara klimatet bättre.

-Tycker nog att vi också är lite exotiska...

Kram Maud

2009-01-17 @ 12:30:44
Postat av: Johanna svarar

Sarah - jo det kan tyckas det! :) själv tycker jag att det växer alldeles för långsamt ;phaha



Christine - Tack detsamma! :)



Maud - Grattis till det första frisörbesöket! :) Jag gjorde väl mitt för lite mer än en månad sen tror jag :s. Jag grina som fan ;). Det börjar att bli dags för ett nytt besök igen snart.

Jag ska absolut prova det där med rapsoljan, även fast det låter hemskt att frivilligt dricka olja :s. Men eftersom att vi är exotiska så :)

2009-01-17 @ 12:55:56
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Helén

Hej Johanna! Förstår dig när du tycker att håret växer alldeles för långsamt! Precis så känner jag också... Min syster är frisör och hon har rekommenderat mig att använda en produkt som heter SP (System Professional, Energy Serum Intensive) från Wella. Det stimulerar tillförseln av näringsämnen. Vet ännu inte om det hjälper men jag känner att allt är värt att prova för att få fart på hårväxten! Ja, på huvudet iaf! :)

2009-01-17 @ 14:18:59
Postat av: sanna

jag tycker att du e jävla cool! Ville bara säga det! :D

2009-01-17 @ 20:40:49
Postat av: sanna

jag och mina kompisar har precis läst igenom hela din blogg! Jag berättade för dom om dig och om din resa! Vi alla ha suttit här och gråtit, så nu sitter vi här med ett glas vin och skålar för dig Johanna! Du är GRYM!

2009-01-17 @ 21:03:18
Postat av: Stina

Jag tycker att du är så jäkla söt Johanna! Med eller utan hår eller fransar! Du och din kille är ju så söta tillammans! Kan du inte berätta hur ni blev ihop?



=)

2009-01-17 @ 23:27:33
Postat av: Stina

Jag tycker att du är så jäkla söt Johanna! Med eller utan hår eller fransar! Du och din kille är ju så söta tillammans! Kan du inte berätta hur ni blev ihop?



=)

2009-01-17 @ 23:27:35
Postat av: Stina

Jag tycker att du är så jäkla söt Johanna! Med eller utan hår eller fransar! Du och din kille är ju så söta tillammans! Kan du inte berätta hur ni blev ihop?



=)

2009-01-17 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0