Promenad och ögonfransar

Idag var det halvdag på jobbet. Slutade 15.00. Började ju i fredags att jobba 100% igen, men det har verkligen blivit en mjukstart för mig. Jobbade bara i fredags, sen var det helg, halvdag idag och ledig imorgon. Så helt klart en mjukstart!

Efter jobbet tog jag bussen till Patrics jobb för att hämta upp Milo. Skulle gå hem från hans jobb, det är väl en tur som tar ca 30 min att gå, vilket är helt ok, om det inte vore för att det är typ - 10 grader ute. Höll typ på att förfrysa näsan!

Kom hem för nästan två timmar sedan, men har fortfarande inte tinat upp. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen bänka mig framför tvn och "Unga mödrar". Älskar verkligen det programmet! =)




Ser ni vad mörkhårig jag är?
  Knappast blond längre.. Måste iväg och klippa till mig lite snart så då kanske man ska passa på att färga håret? Vet dock inte om jag vågar riktigt än.. Min hud är verkligen jättekänslig för tillfället + att jag har tappat massor av ögonfransar på nedre fransraden på mitt högra öga.. :S

Någon som vet vad det kan bero på?

Söta Milo är lite trött efter vår promenad i kylan.. <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, de programmet e såå kul!!!!

Hoppas allt går bra på jobbet nu då!!!

Kramar

2009-01-05 @ 20:21:38
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket burr du har fått nu vännen! Jättefint ju :)

Massa kramar!

2009-01-05 @ 20:23:08
Postat av: Anonym

allergisk mot maskaran kanske? då kan ögonfransarna trilla av.

2009-01-05 @ 22:07:12
Postat av: Bettan

Vad glad jag blev när jag upptäckte att du satt igång och bloggar igen.!

En flitig bloggläsare från Örebro

2009-01-05 @ 22:14:35
Postat av: Elin

-10 grader? Ska det vara nått de? Här där jag bor är det kring -25 grader :( det ÄR kallt, hehe.

2009-01-05 @ 22:43:14
URL: http://elinmathildaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anonym - jag tror inte att det är mascaran, jag har nämligen "bara" tappat ögonfransar på mitt högra öga, på nedre fransraden. Fast å andra sidan skulle det inte förvåna mig om det var sminket, min hud är inte som den varit :p

2009-01-05 @ 23:11:10
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe, ja.. det är lite värre :) Fast är man inte van kyla så är -10 riktigt kallt.. Och även fast jag är van, så är jag känslig :p -5 räcker för mig, hehe.

2009-01-06 @ 02:05:09
URL: http://elinmathildaa.blogg.se/
Postat av: Alina

fina bilder!

2009-01-06 @ 02:07:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0