Vår fredagskväll!

Direkt efter jobbet åkte vi och handlade lite för att sedan åka och hämta upp min "lillebror" Nelson. Sen bar det iväg ut till Solö. Väl där började vi direkt med maten - skaldjur. Mmmm min favorit! Patric tycker väl att det är sådär.. Jag fick äta upp hans hummerhalva oxå, vilket inte gjorde mig någonting : )

Trötta hundar efter en timmes bilåkande. Milo ska alltid ligga på Nelsons filt, medans Nelson helst ligger på mattor
  



Hummer, pilgrimsmusslor, havskräftor, halloumiost och baguette
 
Egentligen skulle vi väl ha ätit det här under gårdagen - alla hjärtans dag - men jag hade suktat efter skaldjur hela dagen så jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Gudomligt gott var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: julia

Guuud vad gott =) Ja ska fasen hyra in dig som kock nån gång >=)

2009-02-16 @ 20:02:15
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0