Tisdagen den 10/2-2009

Oj, vad trött jag är idag.
Och oinspirerad. Flytten som skulle ske idag blir nog inte av förrens förhoppningsvis nästa vecka. Men det var väl nästan väntat.  Man kommer på att det är vissa grejer som inte är fixade. Det blir många frågor som man kanske borde ha tänkt på innan. Jag har sagt det att jag tänker inte flytta innan allt är på plats, och innan jag faktiskt har en egen arbetsplats med mina egna saker. Punkt.

Annars har dagen varit helt ok.
En vanlig arbetsdag lixom : ). Det jobbiga nu är ju att man bara går och väntar på få flytta upp, jag är otålig som bara den!  J a g  v i l l  j u  f l y t t a !

Nu längtar jag bara till helgen. Patric är, från och med torsdagkväll ledig ända fram tills på onsdag. J a g  l ä n g t a r ! Idag är han nog inne på arbetsdag tio tror jag. Så i helgen är vi båda lediga. Har planer på att åka ut till landet och basta och bara mysa. Sen så är det ju alla ♥ - dag på lördag så då blir det nog någon god middag!

L o v e  

Kommentarer
Postat av: julia

Ahh smart! De värsta e om en kaka e supergod, för då äter man tills tröjan nästan spricker, för magen bara jäser =) haha nä nu ska ja inte överdriva, men typ! Helgen har varit helt ok, jobbat hela helgen så har inte blivit mkt mer... Hur har din varit?!

Vilken härlig bild, så underbara färger i den!!

Nu ska ja hoppa i säng helt själv, jonas sover borta idag me =(

Hoppas du får en härlig kväll!!!

Kramar till goingen =)

2009-02-10 @ 22:51:38
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Berget

Hej hej hallå! :D



Hoppas allt är bra. Varöfr måste patric se så stekig ut hela tiden.. :D



puss på er

2009-02-13 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0