Tvättstugetid

Jag hade helt glömt bort (förträngt) att jag har tvättid vid 19. Vi brukar tvätta varannan måndag men jag bytte tid eftersom att Patric slutade tidigt i måndags. Jag hade ingen större lust att springa ut stup i kvarten för att fixa med tvätten. Så därför har vi tid idag istället. Vilket känns sådär. Hade hellre kurat in mig i soffan och kollat på "Unga mödrar". Det är tur att vi ska äta stuvade makaroner och köttbullar till middag, något positivt i det hela : )

Mörk respektive ljus tvätt + handdukar och underkläder.

Kommentarer
Postat av: julia

Vi verkar ha samma smak vad gäller program, älskar unga mödrar!!!

Vi köpte egen tvättmaskin för ett år sen och det är så grymt skönt, slippa hålla sig till speciella tider och springa upp och ner...!

Ha en trevlig kväll =)

Kramar

2009-02-11 @ 21:47:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0