Lördagsmys...

Sitter i köket och väntar på att maten ska bli färdig. I handen har jag ett stort glas iskall coca-cola. Njutning på hög nivå! : )
Patric står och försteker de goda älgfärsbiffarna, och jag har bänkat mig på en köksstol.  

Som sagt, njutning på hög nivå. Nu är bara den stora frågan om man ska se melodifestivalen? 


Med risk för att låta gammal så tycker jag att melodifestivalen var bättre förr, när det bara var en tävling och inte flera deltävlingar. Det enda roliga förra året var Björn Gustafsson. Han är grym. Han är ögongodis en lördagskväll! : )

Ha en underbart trevlig kväll mina vänner ♥, jag vet att jag kommer att ha det iallafall! : )

Kommentarer
Postat av: Anne

God kväll! Jag hade ingen aning att det var melodifestival på tv idag...tack vare dig, så missar jag inte det! Ha en underbar kväll du med o lycka till med nya arbetsuppgifterna! Kramis Anne & vovven Lasse

2009-02-07 @ 20:09:07
Postat av: julia

jo det var bättre förr, det håller jag med om. men jag såg det ikväll ändå, i brist på bättre. ha en trevligt kväll.

2009-02-07 @ 22:02:33
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: julia

Haha, ja håller med dig!!!! Och dom har så konstiga regler, hänger inte me för fem öre...

ha en trevlig kväll!

2009-02-08 @ 18:19:31
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Mysan

Håller med dig att melodifestivalen var bättre förr

2009-02-08 @ 19:30:06
URL: http://missmolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0