Läkarbesök och skaldjur. Och vin förstås!

Hej mina vänner!

Läkarbesöket gick jättebra! Hon kände mig under armarna, i ljumskarna, magen och halsen. Hon kände inget avvikande och jag känner mig inte speciellt avvikande :p.  Problemet är bara att jag alltid glömmer bort vad det är jag vill fråga henne. Frågorna bara försvinner. Men inför nästa besök SKA jag skriva ner mina frågor. Med start typ nu. Det funkar inte att sitta kvällen innan och fundera ut vad det är man vill ha reda på. För då har man inga frågor.

Men men, allt gick som sagt bra och mina prover såg även dom bra ut!
Nu har jag och Patric kommit ut till Solö och har precis avnjutit en skaldjursmiddag bestående av hummer, pilgrimsmusslor och havskräftor. Och vitt vin, vad annars? : ) 

Imorgon är det tänkt att vi ska åka skridskor! Vi har köpt en ny sele till Milo så förhoppningsvis kan vi få ha att dra oss lite. "Lillebror" Nelson är oxå med, gammelhunden. Sen så står bastu på schemat. Och god mat. Och vin. Igen! Måste ju mysa till det lite eftersom att det är en speciell dag imorgon ♥

Måste ju bara berätta att jag har en alldeles underbar pojkvän! Jag har länge pratat om att jag vill köpa en skrivare eftersom att jag vill göra en pysselbok med bilder och texter från bloggen. En egen klipp-och-klistra bok. Så vad hade han gjort idag, jo, han hade köpt en skrivare till mig (oss). Behöver jag säga att jag älskar honom?


Eftersom att det faktiskt är fredagen den 13:e så vad passar inte bättre än en grymt äcklig bild tagen från i somras. Det som ser ut som ett ollon är jag : )
  

Ha en fortsatt underbar fredagskväll!! ♥

Kommentarer
Postat av: Englainnan

häftig bild :)

2009-02-13 @ 22:51:38
URL: http://englainnan.blogspot.com/
Postat av: Ingrid S

Klart att ni ska fira med goda skaldjur och vitt vin! Ja, du har en omtänksam pojkvän!

Var rädda om varandra!

2009-02-14 @ 00:21:40
Postat av: julia

Åh vad det glädjer mig, skönt att allt såg bra ut!!!! Hoppas att ni får en underbar dag!!!

Mängder av kramar

2009-02-14 @ 09:58:42
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: johannac

härligt att det såg bra ut ! :) ikväll blire vin för min del också. wee. trevlig helg!

2009-02-14 @ 12:50:47
Postat av: Me

Skönt att allt gick bra hos läkaren!

2009-02-14 @ 13:57:31
URL: http://vardagsaventyr.blogg.se/
Postat av: Anne

Härligt att höra att det gick bra hos doktorn! Ha en underbar helg och Alla hjärtans dag!!!

Kramis från en som blivit ett år äldre idag...

2009-02-14 @ 17:02:50
Postat av: Linda

Vad glad man blir att läkarbesöket gick bra.Följer din blogg ofta.Sen du skrev på aftonbladet + att jag läst igenom din blogg från start.

Jag trodde nästan att läkarbesöket gått på tok när du inte skirvit på typ 2 dagar.Så nu när jag läste att allt bara var finemang med dig känner man sig sååå glad för din skull.

Ha en bra alla hjärtans dag med din pojkvän.Jag sitter här och avnjuter ett glas vin med min familj.

Kram

2009-02-14 @ 18:17:52
Postat av: Christina

Skönt att läkarbesöket gick bra!

Haha, ollon eller inte, jag tycker nog ändå att du är den som ser minst läskig ut på den bilden! :)

2009-02-15 @ 00:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0