Läkarbesök!

Snart kommer min käre far och hämtar upp mig. Sen bär det av mot KS där jag har en läkartid 10:30. Känns ändå helt ok. Trodde att det skulle kännas jobbigare, men jag tror att jag har förträngt de ångestkänslor som alltid infann sig i somras. Nu känns det nästan som att jag inte bryr mig. En bra anledning till att komma senare till jobbet : )

Efter läkarbesöket passar jag och pappa på att luncha. Blir på Thaistället mitt emot jobbet. Svingod mat har dom! Synd bara att man bara orkar en portion (Man tar en jäkla stor första portion)


För första gången på länge ska det även bli riktigt riktigt roligt att komma till jobbet! En helt ny EGEN arbetsplats, woho! Nej nu ringde pappa, måste kila..

Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: julia

Lycka till idag på sjukan, håller tummarna!!!!

stor kram

2009-02-12 @ 11:08:31
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hoppas det gick bra på sjukhuset. Mysigt att luncha med pappsen :) Lycka till på din "nya" arbetsplats!

Kramar

2009-02-12 @ 12:49:55
Postat av: Anna-Lena

Hoppas att det gick bra hos läkaren och kul med en egen arbetsplats.

2009-02-12 @ 16:52:24
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Tess

hoppas d gick bra gumman!!

2009-02-12 @ 18:53:21
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Hej

Var med och tävla om tårtljus på min blogg.

Ha en skön kväll

Kram Lena

2009-02-12 @ 18:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Sara

Hejsan. Har läst din blogg lite från och till. La märke till den när du va på aftonbladet och blogga. Vill bara säga att det är intressant att läsa om dej, och att du verkar vara riktigt duktig i köket. Du skriver ofta om spännande maträtter du gör. Bra tips till en som har mkt sämre fantasi :) KRAM Sara

2009-02-12 @ 20:55:18
Postat av: Mysan

Hoppas ditt läkarbesök gick som du ville. Mvh Mysan

2009-02-13 @ 11:00:25
URL: http://missmolin.blogspot.com/
Postat av: Kamilla Nyström

Hej, Har tassat runt ett tag här nu på din blogg. Och du skriver så bra och roligt så jag fortsätter att gå in här dag efter dag! Så nu tänkte jag ge mig till känna! Jag heter Kamilla och fick min diagnos, hodgkins lymfom, i november. Har nu avverkat sex behandlingar och har tio kvar. Slutet ser jag i slutet av juni! Håret är ett minne blott, och det finns så mycket du skriver som jag känner igen! Värk i kroppen förstår jag att du har eller haft! Det har jag oxå men ingen kan riktigt förklara varför! Jag fick ett glädje besked i förra veckan efter en pet-röntgen. Cancern är i stort sett utsläckt nu, och resten av behandlingarna kommer dock att forsätta. det är väl som en penicillinkur kan jag tänka. Man tar för säkerhets skull. Som jag förstår det är du på väg tillbaka nu! Till ett liv utan cancer! och jag längtar till den dagen jag når den punkten! Jag önskar dig all lycka. Kram Kamilla

2009-02-13 @ 11:59:18
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0