Godmorgon söndag!

Gick upp samidigt som Patric skulle cykla iväg till jobbet. Passade på att ta en långpromenad med Milo. Är precis lagom kallt ute, tror det är runt -5. Det är tillräckligt kallt för att det ska bita i kinderna, men ändå inte för kallt : )
Idag har jag ingenting planerat, förrutom att jag måste hänga upp tvätten. Jag orkar verkligen inte göra sådana saker när jag är ledig. Patric är likadan. Vi jobbar så mycket bättre när vi är tillsammans. Det är ju skittrist att behöva göra något så tråkigt som att hänga tvätt själv : (

Nej, tvätten måste hängas. Den blir ju knappats renare av att den ligger på golver..


Kommentarer
Postat av: julia

trodde inte jag inte skulle kunna somna igår när mannen in te var hemma. men jag var så trött så det räckte att jag la mig, så sov jag. det var skönt..

2009-02-01 @ 19:40:02
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: julia

Haha, förlåt att ja skrattar... Men fick en sån där känsla när man bara vill slänga sig i högen när ja såg din bild, ungefär som bollhavet på doncen... =)

2009-02-02 @ 10:08:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0