Att googla sin blogg.

Jag googlade nyss min blogg. Hittade massor av roligt och fint som andra människor skrivit om mig och bloggen. Men sen hittade jag även något som gjorde mig s å å å å  förbannad! Det finns dom (för jag hittade flera) som faktiskt skriver kommentarer i mitt namn?! What the f*ck?? Det var sådana kommentarer som "din blogg är grym!!" och "fan vad du inspirerar!!". Jag skriver inte så, det är inte min stil. Jag kan skriva att en blogg är bra, ja, till och med grym, m e n , jag skriver INTE på det sättet. Det värsta är att jag vet ju inte om det är personen som själv har bloggen som skrivit kommentaren i mitt namn, det känns nästan lite så, då bloggen i övrigt hade många anonyma kommentarer. Det var inprincip bara min bloggadress som fanns.

Fan vad arg jag är!! Jag skickade en kommentar till han/hon/den/det som hade bloggen och bad personen att ta bort de två kommentarer som "jag" skrivit tidigare. För jag kan knappast stå för en kommentar jag inte skickat, ej minde ens besökt bloggen i fråga..

Vilka jävla människor det finns!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sjukt!

2009-02-08 @ 11:23:15
Postat av: Johanna

Men jösses vilka sjuka personer det finns!! Hur gick det med receptet på fisken förresten? ;)

2009-02-08 @ 12:47:26
URL: http://jomilia.wordpress.com
Postat av: Anna-Lena

Tyvärr så finns det folk till allt. Jag hoppas verkligen att personen bakom den bloggen tar bort "dina" kommentarer.

2009-02-08 @ 13:37:39
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: terese

ja jag håller med.. jag är inne på min andra blogg nu.. gav upp den första, det som oxå är jobbigt är folk som är anonyma och all reklam som typ.. kolla in denna sida där du kan vinna bla bla.. ange bara mitt bloggnamn...

BTW din blogg är verkligen toppen!! Du skriver otroligt bra!!!

2009-02-08 @ 14:48:04
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Ingrid S

Det är ju verkligen väldigt oseriöst och lågt.

2009-02-08 @ 18:00:54
Postat av: julia

Ja, man slutar aldrig förvånas, helt sjukt vad människor kan hitta på, ja fattar inte att man ens har samvete till de...

stor kram

2009-02-08 @ 18:16:30
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad ska man säga. Vissa människor har nog för lite att göra. Fattar inte hur man ens kan komma på tanken?!



Hoppas din helg varit bra. Det blev några Mojitos i helgen och det smakade verkligen fint :) Sambon blev överförtjust också!



Kramar

2009-02-08 @ 18:46:59
Postat av: julia

det finns så mycket dumt folk, som bara är ute efter att förstöra och sabotera för andra. väldigt tråkigt. kram!

2009-02-08 @ 20:35:39
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0