Tisdagen den 8/12 2009


Idag fyller min "lillebror" Nelson 11 år! Herregud, kommer så väl ihåg när vi fick hem honom, så liten han var! Nu är han en gammal gubbe ju :) Dock glömde jag att gratta honom imorse.. Får ge honom en bamsekram och lite godis när jag kommer hem ikväll!

Efter jobbet idag ska jag träffa Stephi. Vi ska först på någon julmarknad på Kungsholmen, sen blir det middag på antingen Vapiano eller Papá Italiano. Jag har blivit en riktig sucker på pasta. Vill äta pasta till allt! Så ikväll blir det garanterat pasta till middag ;)

Annars händer inte så mycket roligt idag. De har fått in influensavaccinet nere hos läkargruppen där företaget går, så mellan 16-17 är det dags för oss. Jag är fortfarande lite skeptisk, samtidigt så pröjsar företaget och det känns som att det är "lika bra" att ta det... Så får vi se hur öm i armen jag blir, eller om jag blir helt däckad imorgon :) haha!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vaccinet är gratis.

2009-12-08 @ 17:42:37
Postat av: JohannaMariaMs

Kom på det sen oxå :D

2009-12-09 @ 08:01:49
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tog det i fredags, och fick faktiskt bara ont i armen, ingen sjukdomskänsla alls. Har fortfarande lite ont, men inte alls lika mycket som i lördags och söndags. Hoppas du inte mår alltför dåligt idag =)

2009-12-09 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0