Sprang på Morfar!


Kom nyss hem från Täby Centrum. Nu är lillebror Mattias julklapp + födelsedagspresent färdigt. Brorsornas respektive har oxå fått. Systerdottern Isabelle är helt färdig, likaså storasyster. Lillebror Fredrik är jag nästan klar med. Det är bara mamma och pappa som är kvar... Men där har jag ett litet hum om vad jag ska köpa :)

Sprang på Patrics morfar i Centrum. Gick fram och sa "- Hej Morfar!" Han blev jätteglad och kallade mig "-lilla hjärtat.." Han frågade vad vi ungdomar höll på med egentligen och sa att han tyckte att det var jätettråkigt och att han saknade mig. Jag sa som det var - Det är tråkigt och jobbigt, men vi växte ifrån varandra och vi mår bra var för sig. Men lovade att komma och fika hos honom och sa även att jag alltid kommer att se honom som "min" morfar.. Är det något som jag faktiskt känner att jag saknar så är det just Patrics familj. Att inte ha den dagliga kontakten är jobbigt. Samtidigt så vet jag inte om jag är stark nog att klara av det - än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0