SJUUK...


... Av vaccinet jag tog igår.

Kände det redan när jag var påväg hem från Stora Staden. Kom hem och kände mig precis som jag kände efter kur. Det vill säga, bakis, grymt illamående, rastlös i kroppen, trött i ögonen, seg i kroppen, och frusen. Till råga på det även ont i armen där jag fick sticket.

Under natten fick jag springa upp på toaletten och spy. Mådde så jäkla dåligt.. Sen har har jag legat och frusit hela natten. Idag är det något bättre, men känner mig lika "kur-bakis" och frusen. Så är hemma från jobbet idag så får vi se hur kvällen/morgondagen ser ut..

Saken blir inte lättare av att man mår som man gör heller. Hello Flashback från sommaren 2008 lixom. Jag har ingenting emot många minnen eller de jobbiga stunderna. Men när man MÅR likadant och så kommer kroppen och huvudet ihåg på ett helt annat sätt. Man minns minnen som man förträngt. Usch, nu blev det jobbigt..


Samma mössa och en liknande tröja. Dock är ena bilden 1,5 år gammal


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit vad jobbigt att du blev dålig och känner dig likadan som "förr". Jag ska nog inte ta vaccinet ändå....svårt att veta vilket. Hoppas du blir bättre snart! Ta en mojito annars - så blir det i alla fall roligare att va sjuk ;) Kramar

2009-12-09 @ 12:34:51
Postat av: Matilda

Jag och sambon tog vaccinet en lördag och kände mig tung i huvudet och seg redan samma dag. På söndagen var vi febriga, men han var på jobbet på måndagen. Så jag hoppas att du också mår bättre fort.

2009-12-09 @ 13:31:24
URL: http://tildaf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0