Godmorgon (?) Lucia!


För mig är det Godmorgon i alla fall :)

Vaknade för en timme sedan. Kom hem vid 04-tiden imorse efter en jätterolig /trevlig glöggkväll hos Conny. Började kvällen hos Sanna med lite vin och skitgoda ostbågar! Sen till middagen kom det lite mer folk hem till henne..

Vin, baconsnacks, och grymma ostbågar. Och Sannas vovve Fiffi!


Vid 21-tiden tog vi taxi hem till Conny.
Väl där bjöds vi på lussebullar och egengjord (stark) glögg! Sanna drack två stora muggar glögg (förrutom det hon druckit innan) så hon blev rätt på dosen, haha! Så hon och hennes Niklas drog rätt tidigt. Tillslut var vi bara 5 pers kvar som satt och snackade i köket tills klockan blev sent. Eller tidigt. Det är helt beroende på hur man ser det ;)

Nu väntar jag bara på massa bilder som togs under gårdagen,
haha! Har för mig att det var en hel del roliga sådana! Nu ska jag hoppa in i duschen, för Häss kommer snart och hämtar upp mig. Vi ska åka in till Stora Staden och gå på glöggmys hos Gullan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0