Acceptans

Häromveckan mötte jag och Patric en gammal klasskompis till Patric. Vi pratade om allt möjligt och sen frågade hon när jag klippte av mig håret, var det länge sedan frågade hon? "Ja" - svarade jag. "Det var för ungefär ett år sedan." Sen så lämnade jag det där. När jag och Patric sen gick ensamma så berättade jag att det kändes så bra att bara svara "Ja" på frågan om jag klippt mig. Idag känner jag mig ändå fin med den korta frisyr jag har, vilket gör att jag känner mig bekväm, vilket gör att jag inte längre måste berätta varför håret är kort. Det var en enorm seger för mig. Nu räcker det bara med ett "Ja"...



...Glöm inte att svara på mina frågor i inlägget nedan...

Kommentarer
Postat av: Ann Solander

Du är skitsnygg i din nya frilla.



kram

2009-08-13 @ 15:18:16
URL: http://www.solanderbay.blogspot.com
Postat av: Kamilla Nyström

Jag förstår precis hur du menar! Lite lite så känner jag oxå nu! Det finns ju faktiskt många som väljer att vara snaggade! Nu lyser det inte cancer om en längre!

och ja har sagt det innan men du är verkligen så jäkla snygg i din frisyr:-)

kram kamilla

2009-08-13 @ 21:50:41
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Äntligen har du fattat hur snygg du är i det korta håret =)

2009-08-14 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0