Pyssel

Jag är så fruktanvärt trött... Har varit en riktigt seg dag...  Patric dammsuger och fixar lite medans jag bestämde mig för att sätta mig här i några minuter, eller två =p. Ska snart sätta igång med morgondagens middag som vi ska äta med mamma och pappa. Pappa kommer för att installera spottarna i taket, W O H O O O ! !  Vi ser ljuset i tunneln!  Nu kommer vi bara på flera saker som vi vill ända i köket och som vi ska fixa till. Just nu håller vi på att byta knoppar, nya vita köksluckor ska fixas, vi ska göra ett vinställ över kyl/frys och skafferi, och vi ska ändra om lite i hyllor och sådant. Men först och främst ska spottarna fixas, sen ska det målas väggar och införskaffas en bänkskiva. En vit sådan... Åååh det kommer att bli så jäkla bra!!
Där, över kyl, frys och skafferi ska vi bygga ett vinställ..


Färgen vi valt. Är en brungrå färg. Wet Sand heter den.
Matchar riktigt bra med kaklet!


Nu ropar kyckligen på mig! Ska laga Currygrytan igen, önskemål från sambon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0