Tråkmåndag

Usch vilken seg måndag, Var ju ledig i fredags och det märktes på min mailinkorg, haha! Men lat som man har blivit så tog man det ganska lugnt endå. I och försig så ringde det på telefonen helt galet mycket, nu är folk tillbaka från sin semester! Tur att jag bara jobbar den här veckan innan jag har en till veckas ledighet =)

A n n a r s  d å ?  Var hos sjukgymnasten idag och det gick bra! Han ger mig massor utav jobbiga övningar att göra, men det måste göras för att kunna stärka upp bål och rygg. Efter besöket hos Mattias kom jag hem och strök vi på det andra lagret färg på taket,  det blir verkligen  s å å å  fint.... Som min pappa saDet måste kännas bra att ni har gjort det själva, för er själva, till er själva.  Ja, fan vad bra det känns!

Förresten, nästa vecka kommer min syster Malin hem igen, (hon var är i två veckor och åkte hem för bara en vecka sedan) men nu kommer hon hem till Sverige för en konferans, och med sig tar hon Isabelle, mosters fina.. ♥ Inte nog med det, eftersom att alla jobbar så får jag äran att vara barnvakt =) Ska bli så mysigt, plus bra träning inför framtiden, haha!
På skansen för ca en vecka sedan


På landet och grymt stolt över den "lilla" flytvästen =)


♥    ♥    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0