Spinning

Körde ett lunchpass idag med två kollegor. Det blev ett 45-minuters pass spinning. Det var jobbigt, men jag kan inte riktigt avgöra hur jobbigt, haha! Grejen är att salen var  h e e e l t  full, och då menar jag till bristningsgränsen, säkert närmre 50 personer var där. Det var fruktansvärt dålig cirkulation i rummet så svetten typ droppade på alla. Självklart tyckte jag att passet i sig var jobbigt, jag fick upp flåset ordentligt, men det är svårt att avgöra HUR jobbigt när det är så varmt i salen att man nästan håller på att svimma och svettas bort!


Det fanns en kille som satt snett framför oss som faktiskt ångade plus att han hade en halvmåne av svett nedanför styret.. Då svettas man =)



Kul förresten att så många "nya" gamla gav sig till känn i inlägget nedan ,det är väldigt kul att lära känna er oxå!
Nu är middagen färdig, lövbiff med potatis och den klassiska b-såsen. Sen är det bio-time!

Ha en underbar fredagskväll sötaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0