SATS, regn och ugnspannkaka...

... Ja, typ så har det sett ut idag. Vädret har verkligen varit helmysko.. Det har regnat från klarblå himmel och blåst något så fruktanvärt mycket! Men imorgon lovar dom sol och hela 19 grader, vilket jag håller tummarna för! Även fast jag välkommnar hösten så är jag inte  r i i i k t i g t  redo med att släppa sommaren.

Annars har vi ätit husmanskost till middag - ugnspannkaka med bacon och lingonsylt! Fy fasen vad gott det är! Jag och Patric har bestämt oss för att börja göra matlistor för att på så sätt kunna minska våra matkostnader som nu ligger på ett antal 1000-lappar för mycket. Det roliga är att nu, när vi följer våra listor så äter vi bra mycket bättre. Nyttigare, billigare och godare! Tummen upp för matlista!

Efter middagen drog vi till Sats för en senare träning. Idag blev det 15 min på crosstraniern, mycket mage och bål och armhävningar. Så jobbigt, men oj så skönt.. Imorgon ska jag och min nya kompis crosstrainern köra igen, dock under lunchen =)



Jag är helt fylld av känslor, och tårarna har runnit både en och två gånger när jag läst igenom era kommentarer till inlägget " En fråga...". För det första så berör ni mig alla något så otroligt, vilka starka männsikor.. Jag blir så rörd över att veta att det finns de som faktiskt har funnit tröst och kanske hopp i att läsa min blogg.. Att ni har funnit stöd i att ni inte är ensamma... Gud, jag börjar gråta nu! Ni anar inte hur mycket det här betyder för mig! Att veta att jag genom att bara vara mig själv, att vara ärlig har hjälpt någon genom deras helvete.. Jag saknar ord...
Tack för att ni delar med er, det betyder allt...
♥ ♥ ♥ ♥

Fortsätt gärna att dela med er av era erfarenheter i inlägget " En fråga...". Självklart så riktar det sig även till dem som kanske inte själva varit/är sjuka utan är anhörig...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mmmm ugnspannkaka...

2009-08-19 @ 11:53:31
Postat av: Ullis

Tack för att du är så ärlig och skriver på ett sådant öppet sätt. DU är en underbar människa som förtjänar att veta att du faktiskt har hjälpt andra människor!

2009-08-19 @ 15:56:05
Postat av: tess

å jag vet att jag e dålig på att kommentera.. det känns bara så tråkigt att dela med sig av sitt innersta när man itne vet vem alla är som läser....



hur mår du nu då? låter som en vettig ide med matlista =)=)

kram hjärtat!

2009-08-19 @ 17:04:39
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0