S ö n d a g

Hej vänner! Har haft en riktigt fullspäckad helg med massor av roligheter men även något så tråkigt som att min syster Malin och Isabelle åkte hem till London i eftermiddags =( Hur som, i fredags var jag och Patric, tillsammans med lillebror och spelade bowling! Jag är alltid grym den första serien men sen tröttnar jag alltid, men trots en sista plats så vann jag strike-ligan. Hela sju fick jag! =)

Igår var det kräftskiva hemma hos familjen Moll tillsammans med Patrics föräldrar och mina syskon + respektive. Alla hade med sig lite mat, och jag bidrog med en Västerbottenpaj och en jättegod egengjord färskost med oliver! 

Idag har jag och Malin fixat inför vår NY-resa om ca en månad!! Hotellet ska fixas i veckan och den där HomeLandSecurity grejjen är oxå fixad!! WOHO snart bara en månad kvar!

Nu ska jag och Patric käka Ben&Jerrys och bara slappa! Hur har eran helg varit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0